تلاقي دنياي مد و گردشگري، ضرورت شناخته شده در برند هاي برتر مد با هدف افزايش فروش است.

به گزارش گالري آنلاين، در مصاحبه اي با WWD، رئيس و مدير اجرايي لويي ويتون اين برند لوکس فرانسوي برنامه هايي را براي تبديل دفاتر شرکتي لويي ويتون به مجموعه اي گسترده از جمله اولين هتل لويي ويتون در جهان و بزرگترين فروشگاه آن در سراسر جهان فاش کرد.
مايکل برک با تشريح منظره اي از برج ايفل تا نوتردام پاريس، گفت: «اين تماشايي ترين منظره در جهان است.
برک گفت: «روياي من ايجاد يک رنسانس در مرکز شهر تجاري اصلي پاريس بود. اين چشم انداز برنارد در تمام مدت بوده است و ما در نيمه راه هستيم. 10، 15 سال ديگر طول مي کشد تا آن را به جايي که فکر مي کنيم بايد باشد برسانيم.»
روز سهشنبه، Vuitton رويدادي را براي افتتاح يک فضاي تجربي با نام LV Dream بهعنوان اولين گام به سوي تحول بلندپروازانه خود در دفتر مرکزي 400000 فوت مربعي برگزار ميکند.
اين طرح ها نشان دهنده فشار فزاينده مد و مارک هاي لوکس به سمت مهمان نوازي است، زيرا مصرف کنندگان هزينه هاي خود را براي تجارب افزايش مي دهند. "اين چيزي است که مشتريان ما از ما مي خواهند. آنها خواهان يک رابطه 24 ساعته هستند.

