پنج کفش برجسته با چاپ سه بعدي در هفته مد پاريس رونمايي شد

در آخرين هفته مد پاريس، چکمه‌هايي با زيره‌هاي پرينت‌شده سه‌بعدي و کفش‌هايي که توسط پرينترهاي سه‌بعدي ساخته شده‌اند، نشان مي‌دهند که اين فناوري تاثير جدي بر صنعت کفش گذاشته است.

به گزارش گالري آنلاين، اگرچه کفش‌هاي پرينت سه بعدي تقريباً يک دهه است که وجود دارند، برندهاي بزرگ مد به ندرت از اين فناوري در طراحي‌هاي خود استفاده کرده‌اند.

استثناهاي قابل توجه عبارتند از طراح هلندي Iris van Herpen، که با طراح Rem D Koolhaas براي به نمايش گذاشتن کفش هاي چاپ سه بعدي در کت واک کوتور در سال 2013 کار کرد.

در همين حال، شرکت‌هاي پوشاک ورزشي از امکانات دقيق و سفارشي‌سازي ارائه شده توسط اين فناوري استقبال کرده‌اند و مجموعه گسترده‌اي از برند ها در حال حاضر وجود دارند که عناصر پرينت سه‌بعدي را ادغام مي‌کنند.

غول پوشاک ورزشي نايک در سال 2013 از پرينت سه بعدي براي ايجاد کفش هاي فوتبال استفاده کرد در حالي که رقيب آديداس در سال 2016 پيشنهاد چاپ سه بعدي را عرضه کرد. مدت کوتاهي پس از آن، شرکت آمريکايي Under Armor با عرضه زيره‌هاي مشبک خود به ليست شرکت‌هاي توليدکننده پوشاک ورزشي پيوست که پرينت سه بعدي را در کفش‌ها استفاده مي‌کنند .

Carlo توسط ديور

Puffer Boot توسط Rains و Zellerfeld

Reebok x Botter Sneaker by Reebok, Botter and HP

Namesake توسط Silkroad

Heal Your Soul, Heel Your Sole by KidSuper and Zellerfeld

پیمایش به بالا