دبير اجرايي رويداد ملي مد و رسانه از آغاز اين رويداد از ۲۴ تيرماه امسال به عنوان پيش رويداد دوازدهمين جشنواره مد و لباس فجر خبر داد.

به گزارش گالري آنلاين به نقل از ايرنا،مهسا فرزان روز سه شنبه ۲۳ خردادماه در نشست با اهالي رسانه اظهار داشت: رويداد ملي رستا با محوريت مد و لباس درمحورهاي تيپ سازي و طراحي محصول، عکاسي محصول، ساخت تيزر تبليغاتي، بسته بندي و برنامه فروش و توليد محتواي مجازي با حضور ويزندهاي مطرح کشور برگزار ميشود.
به گفته وي اين رويداد که به نوعي گردهمايي رسانه و مد است و محوريت آن توليدات در فضاي مجازي و با حداقل امکانات است، از ۲۴ تيرماه آغاز ميشود.
فرزان مکان اين رويداد را سالن سوره حوزه هنري را عنوان کرد و افزود: چشم انداز ما در برگزاري رستا استاندارد سازي استفاده از رسانه در صنعت مد است تا در ۴ سال آينده يک معرفي درست و بين المللي از ويژندها و برندها داشته باشيم و نيز فعالان اين حوزه به استقلال فکري در رسانه مد برسند.
به گفته فرزان علاقمندان شرکت در رستا ميتوانند از طريق ثبت نام در لينک b۲n.ir/t۲۳۷۴۱ به اين رويداد که به گونهاي تا فجر ادامه دارد، بپيوندند.
دبير اجرايي رستا گفت: همواره نگاه حوزه مد و لباس در کشور ما به موضوع رسانه تا حدي کمرنگ بوده است و خيلي به صورت جدي اين موضوع دنبال نشده است در حالي که خود مد يک رسانه است و در حقيقت، نميتوانيم مد را فارغ از رسانه بدانيم.
وي افزود: مد جدا از اينکه بحث فرهنگي، تمدني و آداب و رسوم کشور ما را معرفي ميکند پوشيدن يک لباس، به مردمان کشورهاي ديگر ساکن در مناطق خارج از ايران و يا در ايران اطلاع ميدهد که اين نوع لباس متعلق به کدام مناطق و خطه است و داراي چه اقليم و سلايقي است.
