• تصوير روي جلد اين شماره يکي از آثار «توني کرگ» است.
• سردبير در سرمقاله يادداشتي را با عنوان «درباره بادمجان، آبگوشت و بسياري حرفها» نوشته است.
• در بخش تريبون تنديس جواد حسنجاني درباره «تاريخ هنر و گرافيستهايش»؛ کيانوش معتقدي «هشتادسالگي موزه ملي ايران و کتابخانه و موزه ملي ملک»؛ شروين طاهري «رترو آرت يا چگونه مبتذل باشيم» و «تکثير ارزش يا ارزش تکثير» ؛ سيدعمادالدين قرشي «نيمروز، تصويري متفاوت از افغانستان»؛ الهام مطلبي «عرصه تجسمي شفافيت ميطلبد» نوشتهاند.
• در بخش يادداشت سياوش رزمند متن خود را با عنوان «پرسه در گالاتا» نوشته است.
• ساناز حائري يادداشتي را از هانا اليس-پترسن(گاردين) درباره دوسالانه استانبول ترجمه کرده است.
• در بخش گالريگردي اين شماره محمدحسن حامدي يادداشتي را درباره آثار اسماعيل شيشهگران در گالري افرند نوشته است. فرزاد عظيمبيگ درباره نمايش آثار بهناز فاضليان در گالري نک و منصوره قاسمي درباره نمايش عکسهاي آرنو فيشر در گالري راهابريشم نوشتهاند.
• در بخش عکاسي نجف شکريقبادي درباره نمايشگاه پيمان هوشمندزاده در گالري ايجي نوشته است.
• در بخش مجسمه علي گلستانه درباره نمايش آثار توني کرگ در موزه هنرهاي معاصر تهران نوشته است.
• زاهره دنياديده مطلب خود را با عنوان «متريال رام ايدههاي هنرمند» نوشته است.
• مهسا طهراني متن خود را با عنوان «ريشهها و سنگها» نوشته است.
• در بخش گزارش مهرنوش عليمددي درباره افتتاحيه موزه طراحي در تهران نوشته است.
• سيدعمادالدين قرشي گزارشي از بخش تجسمي بيستوسومين نمايشگاه مطبوعات تهران نوشته است.
• در بخش نقاشي مهدي قادرنژادحماميان درباره نمايش آثار نيکزاد نجومي در گالري آفرينش، کرمانشاه نوشته است.
• شکوفه غفاري و علي گلستانه نقدي از آنتون ويدوکل/ «هنر بدون کار؟» (بخش نخست) ترجمه کردهاند.
• در بخش مقاله عليرضا بهارلو يادداشتي را درباره نقش اينستاگرام در رشد و توسعه موزههاي هنر (بخش دوم و پاياني) از آريل پارادس ترجمه کرده است.
• سجاد عمادي در بخش دنياگردي به مروري بر دوران هنري نيل جني؛ مايش جديدترين تجربيات هنري آلفرد لزلي در نيويورک؛ مايل هاپن، ميزبان آثار چندرسانهاي جوانا گومز در لندن و انتشار نامه سرگشاده در محکوميت آزار جنسي در محافل هنري در لسآنجلس پرداخته است.
در بخش تصويرگري سيامک پناهي درباره آثار «جيمز جين، تصويرگر کابوسهاي پرهياهو» نوشته است.

