
ثبت نام بيمه تکميلي سال ۹۷-۹۶ افراد تحت تکفل انجمن صنفي کارفرمايي طراحان گرافيک ايران آغاز شد.
به گزارش گالري آنلاين به نقل از روابط عمومي انجمن صنفي طراحان گرافيک ايران، قابل توجه اعضاء محترم و افراد تحت تکفل انجمن صنفي کارفرمايي طراحان گرافيک ايران:
قابل توجه اعضاي انجمن براي احراز شرايط استفاده از بيمه تکميلي تا تاريخ درخواست بيمه بايد حق عضويت کامل خود را پرداخت نموده باشند.
مدارك (فرم درخواست بيمه، کپي شناسنامه و کپي کارت ملي، فيش بانکي، شماره شباي بانکي) خود را از تاريخ ۹ الي ۲۷ ديماه ۹۶– از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۱۷ به دبيرخانه انجمن مراجعه و مدارك خود را تحويل دهند.
مدارك لازم:
– كپي ازصفحه اول شناسنامه
– کپي از کارت ملي
– قيد نام بانک و شماره شبا براي هر يک از متقاضيان الزامي است.
– براي هر فرد بيمه شونده فيش بانكي جدا با نام خود شخص (تك نفر) واريز شود و اصل فيش تحويل دبيرخانه گردد.
– لطفاً از فيش بانكي براي خود يك كپي داشته باشيد تا از طرف دبيرخانه مهر شود.
قابل توجه اعضاي انجمن محترم و افراد تحت تكفل ايشان:
– تمام اعضاي انجمن به همراه خانوادههاي خود ميتوانند عضو شوند.
– لطفاً بغير از همسر و فرزندان براي افراد ديگر (پدر-مادر-و…) فرم جداگانه تهيه شود.
– حق بيمه همه افراد فوق، بدون در نظرگرفتن شرط سني ميباشد.
– خريد بيمه عمر براي افراد فوق اجباري است.
– افراد جديد الورود داراي دوره انتظار ۳ ماهه بيماريهاي مزمن و ۶ ماهه زايمان و اعمال پاراکلينيکي بدون دوره انتظار ميباشند.
نوزادان از بدو تولد از داخل بيمارستان تحت پوشش ميباشند.
پس از تولد نوزاد، شما حداکثر يکماه فرصت داريد تا مشخصات نوزاد را اعلام فرمائيد.
نحوه پرداخت حق بيمه:
خواهشمند است مبالغ حق بيمه هر فرد را بصورت مجزا به حساب جاري ۲۹۶۸۱۰۰۱۰۰۷۰۳۲۹۲ – بانک پاسارگاد – شعبه باغ صبا- کد شعبه ۲۹۶ بنام انجمن صنفي طراحان گرافيک ايران بابت بيمه تکميلي واريز فرمائيد. (ارائه اصل فيش بانکي براي هر فرد به دبيرخانه الزامي است.)
مبلغ حق بيمه ساليانه ۸/۹۴۰/۰۰۰ ريال (۸/۶۴۰/۰۰۰ بيمه درمان + ۳۰۰/۰۰۰ ريال سالانه براي بيمه عمروحوادث به ازاي هرنفر) بدون درنظرگرفتن شرط سني.
– براي دريافت از اطلاعات جدول بيمه تکميلي اين قسمت را کليک کنيد.
– براي دريافت فرم ثبت نام بيمه تکميلي اين قسمت را کليک کنيد.
نحوه دريافت خسارت بيمارستاني:
* در صورت دارا بودن بيمه پايه ، رونوشت از صفحه اول جهت پرداخت هزينه درمان الزامي است.
* جهت دريافت هزينه هاي پزشکي درج شماره شبا هنگام ثبت نام ضروري مي باشد.
* بيمه شدگان حداکثر تا ۳ ماه فرصت دارند تا مدارک مربوط هزينهها را تحويل مراجع ذيربط دهند.
* منظور از بيمه شدگان، کليه اعضاي انجمن اعم از مذکر و مونث، کارکنان، کارکنان دفاتر وابسته به انجمن به همراه کليه افراد تحت تکفل و غير تحت تکفل (پدر، مادر و همسر و فرزند اعضا اناث) ايشان است.
* فرزندان ذکور تا سن بيست و دو سال تمام و در صورت اشتغال به تحصيل، تا زماني که به تحصيل مشغول هستند و فرزندان اناث تا هنگام ازدواج تحت پوشش ميباشند.
** فرزندان معلول ذهني و جسمي بدون شرط سني (با ارائه گواهي پزشک متخصص) تحت پوشش ميباشند.
*جهت تحويل هزينههاي پزشکي انجام شده از ابتداي قرارداد (۹۶/۱۱/۱) ميتوانيد در تهران به آدرسهاي:
– واحد مشاوره صابري۱: ستارخان – باقرخان – پلاک ۹۲ – طبقه سوم – واحد ۹ ( همه روزه-خانم حسينزاده)
– واحد مشاوره صابري۲: خيابان بهشتي، ابتداي مفتح شمالي، نبش کوچه ۱۴، پلاک ۴۲۸، واحد ۱۰ (همه روزه، خانمها: جهانديده، جعفرلو)
– در شهرستانها: به شعب پرداخت خسارت sos مراجعه نماييد. (آدرس و شماره تماس مراکز درسايت اس او اس)
مدارک لازم جهت بررسي و پرداخت اقدامات درماني:
*کپي صفحه اول و دوم شناسنامه بيمار (جهت عمل سزارين و زايمان)
*تصوير گزارش آخرين سونوگرافي از رحم (جهت عمل کورتاژ)
*نوزاد متولد شده تا ۱ ماه ميتواند بدون ثبت نام جهت هزينههاي بستري از محل تعهدات بستري مادر تحت پوشش قرار گيرد.
جهت دريافت معرفينامه از طريق تلگرام به شماره ۰۹۳۷۱۳۰۱۱۱۳ يا نمابر ۱۱–۶۶۵۹۴۳۱۰ و در ساعات غير اداري با شماره تلفن ۸۸۶۴۸۴۰۰ (واحد شبانه روزي SOS) اعلام نماييد تا بلافاصله به مراکز درماني ارسال گردد.
**استفاده از کارت S.O.S**
کارت شناسايي بيمهشدگان در مراکز بيمارستاني، درماني و سرپايي طرف قرارداد با بيمه sos معتبر ميباشد. دارندگان اين کارت ميتوانند با در دست داشتن آن در طول شبانه روز در مراکز درماني پذيرش شوند.
مراجع درماني طرف قرارداد:
جهت کسب اطلاع از مراکز درماني طرف قرارداد با بيمه sos با مراجعه به سايت s.o.s ميتوانيد مراکز مورد نظر خود را انتخاب نماييد.
**نکات مهم:
*جهت استفاده از مراکز درماني طرف قرارداد، دفترچه بيمهاي، کارت sos و کارت ملي به همراه داشته باشيد.
* تاکيد ميگردد از مراکز طرف قرارداد با sos استفاده نماييد، در صورت عدم استفاده از مراکز طرف قرارداد، پرداخت هزينه ها با تعرفه بيمه اي و پس از کسر فرانشيز خواهد بود.
* پورتال SOS:
هر يک از بيمهشدگان ميتوانند روند دريافت و پرداخت هزينه خود را در پورتال SOS در سايت www.iranassistane.com مشاهده فرماييد.
کد کاربري: شماره ملي
کد عبور: تاريخ تولد
در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۱۱–۶۶۵۹۴۳۱۰ تماس حاصل فرمائيد.
