نگاهي به پروژه Mango Teen Store

اين پروژه با هدف پيشنهادي Mango براي توسعه هويت فضايي فروشگاه‌هاي جديد Mango Teen با همکاري تيم داخلي خود شروع مي‌شود.

به گزارش گالري آنلاين، پيش از اين، تيم Mango مجموعه‌اي از پاپ‌آپ‌ها را براي آزمايش چندين پارامتر براي طراحي جديد خود ايجاد کرده بود. در ميان آنها، استفاده از رنگ به عنوان يکي از مرتبط ترين عناصر در فروشگاه هاي موقت آنها برجسته شد.

از طرف ديگر در جلسه توجيهي مشخص شد که اين فروشگاه بايد از جذابيت تجربي و تعاملي بالايي برخوردار باشد.

با تجزيه و تحليل مشتريان Mango Teen از دختران و پسران بين 11 تا 13 سال، اين طرح به دنبال نقطه ارتباطي با سبک زندگي آنها بوده است.

پیمایش به بالا