تجربه متفاوت از گردشگردی در هتل زیردریایی

هتل زیرآبی پوزیدون در فیجی یک تلاش بلندپروازانه است که در اولین اعلام برنامه هایش، تصورات سراسر جهان را به خود جلب کرد.

به گزارش گالری آنلاین، این اقامتگاه که به‌عنوان بهترین اقامتگاه مجلل شناخته می‌شود، قول می‌دهد که به مهمانان تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه دهد و آن‌ها را در زیبایی‌های سورئال دنیای زیر آب غوطه‌ور کند.

مردی که پشت این چشم انداز قرار دارد، بروس جونز، با ماجراجویی های زیر آب منحصربفرد است. جونز که به خاطر کارش در گردشگری زیردریایی و ساخت زیردریایی ها شناخته می شود، هدفش این بود که سفرهای لوکس را به اعماق جدید ببرد و برنامه های اولیه برای استراحتگاه شامل 25 سوئیت، یک رستوران و بار زیر آب، یک کتابخانه، یک اتاق کنفرانس و حتی یک محل برای عروسی زوج هایی بود که به دنبال ازدواج در یک محیط واقعاً متفاوت بودند. سوئیت‌ها با دیوارهای شفافی که منظره‌ای پانوراما از صخره‌های مرجانی و زندگی دریایی را ارائه می‌دهند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تجربه‌ای از زندگی رویایی را ارائه دهند.

ایجاد ساختاری که بتواند فشار یک محیط زیر آب را تحمل کند، در حالی که هنوز لوکس است و ایمنی را ارائه می دهد، موانع مهندسی متعددی را به همراه داشت. هر مجموعه برنامه ریزی شده بود که از پانل های اکریلیک ساخته شود که قادر به تحمل فشار در عمق 40 فوتی است. نوآوری هایی مانند تخت های گردان به طرح ها اضافه شده است تا از هر زاویه ای از دید بهینه اطمینان حاصل شود. تکنیک های ساخت و ساز از حوزه های زیست شناسی دریایی و مهندسی زیردریایی به عاریت گرفته شده است، اما ارتقای آنها برای مطابقت با استانداردهای مهمان نوازی لوکس مجموعه ای از چالش های خود را به همراه داشت.


logo-samandehi