فراخوان رزیدنسی ایرلند

اقامت هنری Watershed

برنامه اقامت هنری Watershed از هنرمندان رشته های مختلف هنر از جمله هنرهای تجسمی، نویسندگان و موزیسین ها درتمامی سطوح کاری دعوت می کند تا برای پیشرفت و کسب تجربه درحرفه خود در اقامت هنری ایرلند شرکت نمایند.


به گزارش گالری آنلاین، این اقامتگاه میزبان 6 تا 9 هنرمندان به مدت 1 تا 3 ماه بوده و مکانی عالی برای ملاقات و کار با هنرمندان بین المللی و داخلی است.

هر اقامتگاه دارای 3 اتاق خواب خصوصی، فضای نشیمن و آشپزخانه مشترک است که همزمان می تواند پذیرای 3 هنرمند باشد. همچنین دسترسی به اینترنت، فضای کاری مشترک و استودیو 24 ساعته که تنها یک دقیقه با اقامتگاه فاصله دارد، فراهم است.

مناظر بکر و زیبای رودخانه Corrib و مزارع اطراف استودیو را احاطه کرده وآنجا را به مکانی ایده آل برای هنرمندانی که نیاز به استراحت و محل دنج و در عین حال اوقاتی برای اندیشیدن، آرامش و اتمام کار خود دارند، تبدیل کرده است.


مدارک لازم:

- رزومه

- انگیزه نامه

- 6 عکس از آثار هنرمند یا ارسال لینک وب سایت شخصی یا اینستاگرام


کلیه مدارک مورد نیاز را به آدرس ایمیل watershedstudiosartresidency@gmail.com ارسال نمایید.


هزینه اقامت:

حرفه ای: 1400 یورو در ماه شامل اتاق خصوصی و فضای کاری در استودیوی مشترک با پلان باز است.

دانشجویان و فارغ التحصیلان جدید: 810 یورو در ماه بین ماه های اکتبر تا فوریه که شامل اتاق خصوصی، فضای کاری در استودیوی مشترک با پلان باز و هزینه برق که به میزان مصرف بستگی داشته و معمولاً 70 یورو در ماه است.


مهلت درخواست: 31 دسامبر 2025 (10 دی 1404)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi