ارسال بیش از پانصد عکس به جشنواره «چادرهای آسمانی»


جلال عطارزاده دبیر جشنواره عکس «چادرهای آسمانی» با اعلام این خبر گفت: علاوه بر ۳۸۰هنرمند عکاس، برخی از شرکت ­کنندگان نیز به دلیل عدم آشنایی با شیوه ارسال تصاویر بویژه در بخش مردمی، عکس­‌های ارسالی به جشنواره را در بخش­‌های دیگر سایت درج کرده ­اند که لازم است در فرصت باقیمانده برای اصلاح مسیر اقدام کنند، در غیر این صورت آثار آنها به مرحله داوری راه نمی ­یابد.

دبیر جشنواره «چادرهای آسمانی» خاطرنشان کرد: با توجه به یک مرحله تمدید، علاقمندان تنها تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ مرداد فرصت دارند، آثار خود را ارسال و یا نسبت به تعویض یا ارسال عکس جدید اقدام کنند، چنانچه شرکت­ کنندگان طی این مدت به نتیجه بهتری رسیده و عکس جذابتری برای ارسال آماده کرده باشند، می‌­توانند تا آخرین ساعت اقدام به حذف عکس‌­های قبلی کرده و عکس‌­های جدید را ارسال کنند.

به گفته عطارزاده، افشین شاهرودی، مجتبی آقایی و بابک فروتنی اعضای هیات داوران نخستین دوره این جشنواره هستند.

دبیر سابق شورای گرافیک صداو سیما با اشاره به نهادهای حامی این جشنواره اذعان کرد: این اولین دوره جشنواره عکاسی چادرهای آسمانی است که با حمایت معاونت اجتماعی ناجا بویژه سردار منتظر المهدی به عنوان تنها حامی مالی جشنواره در کشور برگزار می ­شود. همچنین بعد از اعلام فراخوان جشنواره آقای صائبی، معاون اجتماعی مترو شهری تهران و حومه در خصوص چاپ و نصب پوستر و بنر در مترو تهران کمک رسان این اتفاق فرهنگی بودند.

وی در پایان بیان کرد: هنوز فرصت شرکت در این جشنواره برای هنرمندان عکاس در بخش حرفه‌ای و تخصصی و برای همه علاقمندان در بخش مردمی فراهم است و علاقمندان می‌توانند در بخش مردمی با دوربین‌های خانگی و گوشی‌های موبایل عکاسی و سه اثر را با موضوع عکاسی با چادر از دختران زیر ۹ سال، تا ۲۲ مرداد ماه سال جاری از طریق صفحه اختصاصی فراخوان چادرهای آسمانی در سایت عزیزستان www.azizestan.com ارسال کنند.

منبع : مهر

logo-samandehi