نمایش عکس‌های «خیام» در شهرکرد و بندرعباس


بعد از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب دومین جشنواره‌ی بین‌المللی عکس «خیام» در برج میلاد تهران، نگارخانه «ایده پارسی»، کرج، قم، کرمانشاه، قزوین، بابل، اصفهان، بوشهر، رشت و اراک، نمایشگاه شماره 12 این آثار در گالری «کوروش گرمساری» بندرعباس برپا خواهد شد.

مراسم گشایش این نمایشگاه باعکس‌هایی در چهار موضوع آزاد رنگی، آزاد تک‌رنگ، سفر و خلاقه روز شنبه، 24 مرداد ماه 94 برگزار می‌شود و نمایشگاه تا دوم شهریور ادامه می‌یابد. همچنین کتاب جشنواره مربوط به تمام شرکت‌کنندگان استان هرمزگان در مراسم افتتاحیه توزیع خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 به نشانی خیابان آیت‌الله غفاری، فرهنگسرای طوبی، گالری کوروش گرمساری مراجعه کنند.

همچنین نمایشگاه این عکس‌ها از اول تا هشتم شهریورماه از ساعت 10 تا 12 و 16 تا 19 (به‌جز روزهای تعطیل) در نگارخانه «مهر» شهرکرد به نشانی خیابان مولوی، کوچه 47، روبه‌روی کتابخانه مولوی، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

جشنواره بین‌المللی عکس «خیام» تنها جشنواره جهانی ایرانی است که زیر نظر فیاپ و PSA برگزار می‌شود. از میان 25 هزار عکس رسیده به این جشنواره از سوی 2789 عکاس از 75 کشور، نهایتا 160 عکس به‌عنوان آثار برگزیده معرفی شدند و در قالب کتابی به چاپ رسیدند.

منبع : ایسنا

logo-samandehi