نشست کارگروه هنرهای تجسمی برگزار شد

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا ، در این کارگروه با تحلیل وضعیت موجود، ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌رو و اولویت هنرهای تجسمی برای ارائه در تدوین برنامه ششم توسعه کشور تعریف خواهد شد.

مجید ملانوروزی - مدیرکل هنرهای تجسمی - در این جلسه با تأکید بر اهمیت برنامه ششم توسعه کشور و ظرفیت‌ها و مسائل هنرهای تجسمی، گفت: برای تدوین بخش هنرهای تجسمی در برنامه ششم توسعه لازم است که نظرات کارشناسی و دقیق هنرمندان، فعالان و نهادهای مرتبط لحاظ شود تا موارد منسجم و اولویت‌های کارشناسی‌شده در برنامه قرار گیرد.

امیدواریم جایگاه مناسبی در برنامه ششم توسعه به هنرهای تجسمی اختصاص یابد و در اجرا نیز متناسب با ضرورت‌ها و اولویت‌ها همه نهادها و سازمان‌ها براساس برنامه فعالیت کنند.

مرتضی باقرنژاد (مشاور اجرایی معاونت هنری)، دکتر مرتضی گودرزی دیباج (رییس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری)، دکتر کامران افشار مهاجر (رییس دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر)، افسر موموند (دبیر تدوین برنامه ششم توسعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی‌محمد زارع (معاون دفتر هنرهای تجسمی) و سعید فلاح‌فر (کارشناس هنری دفتر و کارشناس طرح و برنامه تجسمی) در این نشست حضور داشتند.

مقرر شد جلسه بعدی کارگروه با حضور نمایندگان نهادها و سازمان‌های مرتبط و فعال در حوزه هنرهای تجسمی و ارائه نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها در هفته آینده برگزار شود.

logo-samandehi