برگزاری نمایشگاه هنری میراث ماندگار، همزمان با میلاد حضرت علی(ع)

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه هنرهای سنتی اصفهان تحت عنوان میراث ماندگار یک همزمان با میلاد حضرت علی(ع) خبر داد.


به‌گزارش گالری آنلاین به نقل از میراث‌آریا، نورالله عبدالهی با اعلام این مطلب گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اداره‌کل، حمایت و پاسداشت هنرمندان پیشکسوت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اصفهان به‌منظور تکریم مقام آنان و همچنین ادامه حیات این رشته‌ها برای نسل‌های جوان ایرانی است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان اصفهان ادامه داد: به همین منظور و در آستانه میلاد حضرت علی(ع) نمایشگاه تخصصی هنر سوخت روی چرم با مروری بر آثار استاد علی خوشنویس زاده اصفهانی از هنرمندان پیشکسوت هنر سوخت چرم اصفهان با همکاری این اداره‌کل و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در محل نگارستان امام خمینی اصفهان، جنب پل تاریخی اصفهان افتتاح می‌شود.

او افزود: این نمایشگاه از چهارم بهمن آغاز و تا ایام دهه مبارک فجر همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و همچنین از ساعت ۱۵ تا ۱۸ پذیرای گردشگران و علاقه‌مندان به هنرهای سنتی و میراث ارزشمند فرهنگی و هنری اصفهان خواهد بود.

logo-samandehi