فراخوان رقابت طراحی پوستر

رقابت بین المللی طراحی پوستر Bolu پنجمین دوره از رقابت خود را با موضوع "افراد معلول جامعه" برای سال 2024 برگزار می کند.


به گزارش گالری آنلاین، این رقابت با موضوع "افراد معلول جامعه" به منظور دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد با عناوین "سلامتی و تندرستی" و "کاهش نابرابری" برگزارمی شود.

BIAH (تالار بین المللی هنر بولو) برای نخستین بار در سال جاری، این رویداد را با برگزاری نمایشگاه فیزیکی برجسته خواهد کرد و در روز جهانی معلولین، 3 دسامبر 2024، پوسترهای طراحان منتخب در گالری هنری دانشگاه Bolu Abant İzzet Baysal به نمایش گذاشته خواهد شد.

پنجمین مسابقه بین المللی طراحی پوستر بولو توسط دانشگاه Bolu Abant İzzet Baysal به طور مشترک بین دانشکده هنرهای زیبا و دانشکده آموزش برگزار می شود.


شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در رابطه با 10 موضوع زیرارسال کنند:

1- جایگاه من در رابطه با ایجاد فرصت های برابر برای معلولین؟

طرح هایی که به جلوگیری از تبعیض در زمینه هایی چون آموزش، اشتغال، خدمات بهداشتی و حمل و نقل پرداخته و فرصتی برابر برای افراد معلول فراهم می کند.

2- جایگاه من در رابطه با شرایط افراد معلول از گذشته تا حال؟

طرح هایی که به تغییر کیفیت زندگی افراد معلول از گذشته تا حال می‌پردازد.

3- جایگاه من در مشارکت اجتماعی؟

طرح هایی که به تعامل اجتماعی افراد معلول، نقش فعال آنها در زمینه هایی مانند کسب و کار و آموزش و مشارکت آنها در رویدادهای فرهنگی و در فرآیندهای تصمیم گیری اجتماعی می پردازد.

4- جایگاه من در همدلی با افراد معلول؟

طرح هایی که به موانعی که افراد معلول در زندگی روزمره با آن مواجه بوده و مشکلات جسمی یا عاطفی و تبعیض هایی که در جامعه تجربه می کنند، می پردازد.

5- جایگاه من در رابطه با احقاق حقوق معلولین؟

طرح هایی که به حقوق قانونی ملی و بین المللی افراد معلول و اجرای این حقوق پرداخته و مشارکت کامل و مؤثر افراد معلول را در زمینه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تضمین می کند.

6- جایگاه من در رابطه با آموزش افراد معلول؟

طرح هایی که نیازهای آموزشی مادام العمر افراد معلول را برطرف کرده و امکان استقلال آن ها را در جامعه فراهم کند.

7- جایگاه من در استخدام افراد معلول؟

طرح هایی که به فعالیت هایی می پردازد که به افراد معلول اجازه نمی دهد از استقلال اقتصادی و پتانسیل خود به طور کامل بهره ببرند، اما آنها را قادر می سازد تا در جامعه مستقل و سازنده شوند.

8- جایگاه من در ورزش های بدون مانع؟

طرح هایی که به رویدادهای ورزشی که بدون هیچ گونه مانع یا محدودیتی برای مشارکت همه آزاد باشد، می پردازند.

9- جایگاه من در هنر و فرهنگ افراد معلول؟

طرح هایی که به غنی سازی هنرمندان معلول و فرهنگ آنها می پردازد.

10- جایگاه من در دسترس پذیری افراد معلول و طراحی جهانی؟

طرح هایی که به دسترسی افراد معلول به فناوری، حوزه های فرهنگی-اجتماعی، خدمات عمومی، آموزش و عوامل طراحی جهانی که دستیابی به آنها را فراهم می کند، می پردازند.


شرکت در این رقابت رایگان است.

جوایز:

پوستر های برگزیده در روز جهانی معلولین، 3 دسامبر 2024، در گالری دانشگاه Bolu Abant etzzet Baysal، ترکیه به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین کاتالوگ و گواهی به صورت دیجیتالی برای هنرمندان ارسال می‌شود.


مهلت ثبت نام: 1 نوامبر 2024 (11 آبان 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi