فراخوان رقابت طراحی بیلبورد Art Moves

رویداد Art Moves فراخوان خود را جهت شرکت در رقابت بین المللی طراحی بیلبورد برای سال 2024 اعلام کرد.


به گزارش گالری آنلاین، از شرکت کنندگان دعوت می شود تا اثر خود را در پاسخ به موضوع رقابت امسال با عنوان "مستقل بودن یا وابستگی؟" یا "شنا در جهت یا خلاف جهت جریان آب؟" ارسال کنند.

شعار این رقابت را می توان کنایه از تمام جریاناتی که در جهان امروز در حال وقوع است در نظر گرفت. هر دوره چالش هایی دارد که فرار از آنها غیرممکن است. علیرغم این واقعیت که ما به عنوان نوع بشر از بسیاری جهات طیف وسیعی از مشکلات نیاکان خود را حل کرده ایم، اما با توسعه تمدن و فناوری، چالش های جدیدی جایگزین آنها شده اند که باید با آنها مواجه شویم. از آنجایی که بخش بزرگی از جامعه جهانی قادر به مقابله با ترس ها و افکار تاریک خود نیستند، چگونه می توانیم با چالش های جدید کنار بیاییم؟

اغلب ترجیح می دهیم به جای مواجهه با مشکلات و یافتن راهکارهای خلاقانه، شخص دیگری مشکلات را حل کند؛ به جای آنکه برای خودمان تصمیم بگیریم ترجیح می دهیم سایرین برای ما تصمیم گیری کنند؛ به جای عمل کردن فرار می کنیم، به جای شنا کردن در خلاف جهت جریان آب، در جهت جریان آب شنا می کنیم. چگونه می توان از این بن بست خارج شد، بدبینی و رخوت را کنار گذاشت و شجاعت و انرژی درون خود و جامعه خود را بدست آوریم تا دست به عمل زده و حقیقت محض را خلق کنیم؟ چگونه می‌توانیم استقلال فردی خود را بدست آوریم و از این باور که فقط هوش مصنوعی، دولت‌ها یا افراد دیگر قادر به حل مشکلات ما هستند، دست برداریم؟ چگونه می توانیم از پناه بردن به عادت هایی چون رسانه های اجتماعی دست برداریم؟

چگونه می توانیم بار دیگر تفکر مستقل و انتقادی و اراده در تصمیم گیری درباره زندگی خود را بدست آوریم؟ چگونه می توانیم بجای فرار از واقعیت، با آن روبرو شویم؟ چگونه می توانیم از وابستگی اجتناب کنیم؟ چگونه می توانیم مستقل و خود گردان شویم؟ چگونه می توانیم آینده مشترک بهتری در سیاره خود فراهم کنیم؟

از شرکت کنندگان دعوت می شود تا یک تا 3 اثر خود را با تکنیک مورد نظر ارسال کنند.

شرکت کنندگان باید آثار خود را در ابعاد 30 سانتی‌متر در 14.6 سانتی‌متر (11.8 اینچ در 5.7 اینچ)، افقی، فرمت JPG و رزلوشن dpi 72 ارسال نمایند.

هزینه ثبت نام:

شرکت در این رقابت برای تمام علاقمندان، هنرمندان و دانشجویان آزاد و رایگان است.

جوایز:

برنده اول این رقابت مبلغ 4000 PLN (حدود 918 یورو/ 981 دلار آمریکا) دریافت خواهد کرد.

6 اثر منتخب نیز در سپتامبر 2024 چاپ و در فضای شهری Torun لهستان به نمایش گذاشته خواهد شد.


آخرین مهلت ارسال: 24 جولای 2024 (3 مرداد 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi