فراخوان جوایز تصویرسازی iJungle

مسابقه iJungle برای تصویرسازان، آژانس‌ها، نمایندگان، دانش‌آموزان و معلمان از سراسر جهان باز است.


به گزارش گالری آنلاین، دسته‌های جوایز شامل کتاب، ویرایشی، کمیک، تجاری، استعداد جدید (دانشجو) و خودتبلیغی هستند، که اطمینان می‌دهد که انواع مختلفی از بیان هنری تشویق میشود. هر اثر به دقت توسط هیئت داوران مشهور تصویرسازان و مدیران هنری ارزیابی می‌شود، تا فرآیند انتخاب بهترین استانداردهای عالی هنری را حفظ کند.

آثار تمام برندگان این مسابقه در کتاب سالانه تصویرسازی iJungle 2024 منتشر می‌شوند که به صورت رایگان در فضای مجازی برای هزاران مدیر هنری، تصویرساز، نماینده، نمایشگر و دیگر افراد به نمایش گذاشته می‌شود. این کتاب سالانه امکانات ارزشمندی را برای برندگان فراهم می‌کند، که به آنها کمک می‌کند تا با حرفه‌ای‌های صنعت ارتباط برقرار کرده و شهرت بین‌المللی به دست آورند.

آثار ارسالی میبایست بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ خلق شده باشند.

هزینه ثبت‌نام:

۲۵ دلار برای هر عکس یا ثبت دانشجویی (تا ۵ تصویر) و ۴۸ دلار برای ثبت‌نام‌های چندگانه (تا ۵ بار آپلود مرتبط).

جوایز:

مسابقه جوایز نقدی متعددی را ارائه می‌دهد، شامل جایزه بزرگ ۲,۵۰۰ دلار برای برنده "بهترین از بهترین"، با جوایز اضافی ۵۰۰ دلار برای برندگان مدال طلای هر دسته.

برندگان مدال طلا از طریق مصاحبه‌های ویژه و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به شکوه فراوان دست خواهند یافت. تمام هنرمندان برنده گواهینامه رسمی دریافت می‌کنند و در یک کتاب الکترونیکی سالانه به نمایش گذاشته می‌شوند که به مدیران هنری سراسر جهان توزیع می‌شود، این امر شهرت بین‌المللی و فرصت‌های شبکه‌سازی معتبری را به آنها ارائه می‌دهد.


مهلت ارسال آثار: 20 اکتبر 2024 (29 مهر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi