فراخوان رقابت تفاوت های خود را بپذیریم

رویداد Embracing Our Differences از هنرمندان سراسر جهان دعوت می کند تا در بیست و دومین دوره از رقابت سال 2026 شرکت کرده و در ایجاد جهانی که در آن از تفاوت های میان افراد استقبال شده و به فردیت ها احترام گذاشته شود، مشارکت نمایند.


به گزارش گالری آنلاین، هنرمندان ابزار قدرتمندی برای برانگیختن تغییرات اجتماعی در اختیار دارند و بدون آنکه کلمه ای بر زبان بیاورند می‌توانند در آگاهی، آموزش و تاثیرگذاری بر تغییراتی که در سراسر جهان رخ می دهد، نقش داشته باشند.

با ارسال آثار خود به "Embracing Our Differences" و نمایشگاه بین المللی سالانه هنر که در فضای باز و شامل 50 اثر در اندازه بیلبورد به ابعاد 16 فوت (5 متر) عرض و 12.5 فوت (4 متر) ارتفاع برگزار می شود، در این تغییر سهیم باشید.

نمایشگاه 2026 از اواسط ژانویه تا اواسط آوریل در جنوب غربی فلوریدا و در چندین مکان برگزار خواهد شد.

با ارسال آثار هنری بصری یا متن خلاقانه خود در بیست و دومین مسابقه سالانه Embracing Our Differences، بخشی از این تغییر هیجان انگیز شوید.


شرایط و مشخصات آثار ارسالی:

- ابعاد اثر ارسالی باید 12.8 اینچ (325.12 میلی متر) عرض و 8.8 اینچ (223.52 میلی متر) ارتفاع و یا با همان نسبت باشد.

- فایل ارسالی باید در قالب JPG، JPEG، PDF یا PNG ، جهت افقی، وضوح بالا، رزلوشن حداقل dpi300 و حجم حداکثر 400 مگابایت باشد.

- فایل ارسالی را با "عنوان اثر" (حداکثر 5 کلمه) و "نام خود" نامگذاری کنید.

- شرح خلاصه ای (حداکثر 150 کلمه) از “توضیحات هنرمند” در توصیف هنر خود، فرایند اجرای اثر و یا برداشت خود از موضوع مسابقه باید ضمیمه شود.

- آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی پذیرفته نمی شوند.


جوایز:

در مجموع 6000 دلار برای برندگان در نظر گرفته شده است:

بهترین اثر بزرگسال: 2000 دلار

بهترین اثر دانشجویی: 2000 دلار

جایزه منتخب مردمی (جایزه منتخب بازدیدکنندگان از نمایشگاه): 2000 دلار


شرکت در این رقابت رایگان است.


مهلت ثبت نام: 1 جولای 2025 (10 تیر 1404)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعا ت بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi