فراخوان رقابت چند رشته ای John Ruskin Prize

هنرمندان رشته های نقاشی، مجسمه‌سازی، هنر دیجیتال، عکاسی، انیمیشن و میکس مدیا میتوانند برای شرکت در این رویداد اقدام نمایند.


به گزارش گالری آنلاین، هدف از این رقابت معرفی آثار هنرمندان با موضوع "از چشم تا دست" برای تشویق هنرمندان به بررسی نحوه تبدیل مشاهدات به آثار هنری است.

هفتمین دوره از رقابت هنری John Ruskin Prize بستری برای به نمایش گذاشتن استعدادهای هنری متنوع و در عین حال تجلیل از میراث غنی John Ruskin بشمار می رود. فلسفه Ruskin که به اعتقاد او به ارتباط عمیق میان هنر، طبیعت و اصول اخلاقی معروف است، همچنان الهام بخش این رقابت است. از شرکت‌کنندگان دعوت می‌شود تا آثار خود را که بازتابی از این ویژگی ها باشد، ارسال نموده و به بررسی چگونگی تاثیر گذاری درک و مشاهدات در خلق اثر هنری بپردازند. هنرمندان از طریق طراحی‌های ظریف و پیچیده، چیدمان‌های تجربی یا فیلم های کوتاه الهام بخش موضوع رقابت را به گونه‌ای تفسیر کنند که بیان کننده حقایق کلی باشد که Ruskin از آنها دفاع می‌کرد. ماهیت جامع این رقابت گواه بر این ادعاست که طیف وسیعی از سبک های هنری شخصی می‌توانند در گفتگوی مداوم بین هنر و دنیای پیرامون نقش داشته باشند.


شرکت در این رقابت برای هنرمندان، طراحان و سازندگان 18 سال و بالاتر از هر ملیتی آزاد است.


- آثار ارسالی باید اخیراً یا حداکثر در 4 سال اخیر خلق شده باشند.

- شرکت کنندگان می توانند حداکثر سه تصویر دیجیتال از هر اثر ارسال کنند.

- فرمت فایل ارسالی باید JPEG و حجم آن حداکثر 5 مگابایت باشد.

- ابعاد آثار دو بعدی قاب شده نباید در هر بعد از 2.4 متر بیشتر باشد.

- ارتفاع دست بافت های آویزی مانند آویزهای دیواری می تواند 4 و 5 متر (ارتفاع سالن) و حداکثر عرض آنها 4 متر باشد.

- حداکثر ارتفاع کارهای سه بعدی 8 فوت (2.4 متر) باشد.

- مدت زمان فیلم/ ویدیوهای ارسالی نباید بیشتر از 10 دقیقه باشد (فایل‌های MP4 و .MOV) اما برای نمایشگاه محدودیتی در مدت زمان آن وجود ندارد.


هزینه ثبت نام:

استاندارد: یک اثر، 25 پوند؛ دو اثر: 40 پوند؛ سه اثر: 50 پوند

زیر 26 سال: یک اثر، 20 پوند؛ دو اثر: 25 پوند؛ سه اثر: 38 پوند

بین المللی دیجیتال: یک اثر، 15 پوند؛ دو اثر: 20 پوند؛ سه اثر: 30 پوند


این رقابت نه تنها با اعطای جوایز نقدی بعنوان پشتوانه مالی از برندگان حمایت می کند بلکه فرصتی برای آنان فراهم می کند تا در جامعه هنری جهانی به رسمیت شناخته شوند.


جوایز:

نفر اول: 3000 پوند

نفر دوم: 2000 پوند

جایزه آلن دیویدسون زیر 26 سال: 1000 پوندی

جایزه بین المللی: 1000 پوندی

نمایش آثار هنرمندان برگزیده در مراسم اهدای جوایز در نمایشگاه Trinity Buoy Wharf لندن


مهلت ثبت نام: 25 نوامبر 2024 (5 آذر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi