فراخوان رزیدنسی هنری ایسلند

هنرمندان رشته های تجسمی و نویسندگان میتوانند برای اقامت 23 روزه ایسلند درخواست ارسال نمایند.

به گزارش گالری آنلاین، رزیدنسی هنرمندان و نویسندگان List og Land (به معنای هنر و زمین) در وستفیوردهای ایسلند، فضایی با زیبایی طبیعی فوق‌العاده و آرامش بی‌نظیر است. این رویداد به انرژی خلاقانه و الهام‌بخشی که هنگام یافتن جامعه‌ای از هنرمندان و نویسندگان در یک محیط طبیعی عمیق اتفاق می‌افتد، باور دارد. اکنون درخواست‌ها برای رزیدنسی‌های ماه‌های آگوست و نوامبر پذیرفته می‌شوند. دوره‌های رزیدنسی از اول تا 24 آگوست و اول تا 24 نوامبر برگزار می‌شوند.

مدت رزیدنسی: 23 روز

محل اقامت:

اتاق‌های خصوصی برای هنرمندان و نویسندگان در نظر گرفته شده است. زوج‌های هنری می‌توانند در اتاق‌های دو نفره اسکان داده شوند. برای اطلاعات بیشتر درباره اسکان زوج‌ها با ایمیل listogland@gmail.com تماس بگیرید.

رشته‌ها، تجهیزات کاری و کمک‌ها:

تمامی ژانرهای نوشتاری و هنرهای تجسمی می‌توانند درخواست دهند. فضای زندگی و کار کافی فراهم است.

استودیو/ فضای کار:

فضای استودیوی خصوصی و اشتراکی موجود است. برای سوالات مربوط به فضای کار با ایمیل listogland@gmail.com تماس بگیرید.

هزینه‌ها:

هزینه‌ها بسته به نوع و تنوع فضای زندگی بین 1,700 تا 2,150 دلار آمریکا متغیر است.

انتظارات از هنرمند:

فرصت‌های شرکت در فعالیت‌های اجتماعی برای هنرمندان مانند برگزاری نمایشگاه و ورزکشاپ موجود است اما اجباری نیست.

برای اپلای، رزومه و توضیح کوتاهی از پروژه‌ای که قصد دارید در List og Land روی آن کار کنید (پروپوزال) به ایمیل listogland@gmail.com ارسال کنید.

می‌توانید جزئیات دیگری که مرتبط با درخواست شما هستند را نیز اضافه کنید. لطفاً مشخص کنید که به صورت هنرمند انفرادی یا به صورت گروهی شرکت می‌کنید. درخواست‌های خود را با موضوع "Application" به ایمیل listogland@gmail.com ارسال کنید. برگزار کننده در طول سه هفته از دریافت درخواست، تصمیم خود را به شما اعلام خواهد کرد.


هنرمندانی که فرصت ارسال آثار در دوره پیش رو را ندارند میتواند مدارک خود را برای شرکت در دوره بعدی این سازمان آماده ارسال نمایند.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi