فراخوان هنری Fellowship Bo True Blue

جوانان 13 تا 24 ساله میتوانند با هدف آگاهی سازی در مورد محیط زیست اقیانوس ها در این رویداد شرکت کنند.


به گزارش گالری آنلاین، این برنامه با هدف ایجاد ارتباط و توانمندسازی جوانان از سراسر جهان و با بهره گیری از هنرهای خلاقانه جهت محافظت از اقیانوس، آبراهه ها و شرایط اقلیمی و ایجاد تغییر در جوامع محلی برگزار می شود.

برنامه The True Blue Fellowship، منتورشیپ، ظرفیت سازی و بودجه ای تا سقف 2500 دلار را برای 10 پروژه جوان محور در نظر گرفته است که به معضلات اقیانوس ها، آبراهه ها و یا تغییرات اقلیمی در جوامع محلی خود از دریچه هنرهای خلاقانه می پردازد.

محدودیتی در مدت زمان پروژه وجود ندارد منوط بر آنکه پاسخگوی اهداف این برنامه باشد:

- از هنرهای خلاقانه به عنوان شیوه اصلی در جهت آگاهی و یا فعالیت خاص بهره گرفته شده باشد.

- در جامعه محلی با دیگران در فعالیت هنری مشارکت کنند.

- تأثیر چشمگیری بر جامعه محلی و محیط خود داشته باشند.

برنامه The True Blue Fellowship که توسط Bow Seat برگزار می شود، به طور خاص بر روی اقیانوس، آبراهه ها و یا تغییرات اقلیمی متمرکز بوده و طیف گسترده ای از مسائل زیست محیطی و عدالت اجتماعی را در بر می گیرد، بنابراین در ارائه پروژه خلاقیت خود را بکار بگیرید و درهم تنیدگی و تنوع و گستردگی بین مردم و کره زمین را نیز مد نظر قرار دهید.

شرایط شرکت در دوره:

- نوجوانان و جوانان 13 تا 24 ساله می توانند در این دوره شرکت کنند.

- دانش آموزان سراسر جهان مجاز به شرکت در این برنامه هستند. (در خواست ها باید به زبان انگلیسی باشد)

- شرکت بصورت انفرادی، کلاسی، گروهی، انجمن یا سازمانی آزاد است.

- پروژه های جدید یا نوظهور که عمر آن ها کمتر از دو سال باشد (انجمن ها یا سازمان هایی که عمر آنها بیش از دوسال بوده اما عمر پروژه پیشنهادی آنها کمتر از دو سال باشد) می توانند درخواست خود را جهت شرکت در این برنامه ارائه دهند.


شرکت در این برنامه رایگان است.


آخرین مهلت ثبت نام: 1 سپتامبر 2024 (11 شهریور 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi