فراخوان رقابت بین المللی بازاریابی پایدار

موسسه Clean Recycling Initiative از دانشجویان آموزش عالی سراسر جهان دعوت می‌کند تا در رقابت بین‌المللی بازاریابی پایدار Sustainability Marketing Competition (ISMC) سال 2024 شرکت کنند.


به گزارش گالری آنلاین، رقابت سالانه بین المللی Sustainability Marketing Competition (ISMC) فراتر از یک رویداد بوده و فعالیتی درجهت ادغام پایداری در چارچوب استراتژی های رهبران بازاریابی آینده بشمار می رود.

همه ما چه بخشی از صنعت نساجی باشیم و چه یک مصرف‌کننده دائمی کالاهای نساجی مانند پوشاک، منسوجات خانگی و غیره، مقدار زیادی زباله نساجی تولید می‌کنیم که در بحران زیست ‌محیطی که امروزه با آن مواجه هستیم نقش دارد.

این رویداد از شرکت کنندگان می خواهد تا ایده های کمپین بازاریابی خود را که عموم مردم را از معضلات زیست محیطی زباله های نساجی و راه کارهای فناوری نوآورانه ارائه شده توسط Clean Recycling Initiative آگاه می سازد، ارائه دهند.


موارد ارسالی:

- نمایش اسلایدی از ایده خود (پاورپوینت، اسلاید گوگل، کینوت و غیره)

- معرفی ایده خود بصورت تصویری یا صوتی (MP3، MP4، و غیره)

- شعار کمپین خلاقانه و سرگرم کننده

- ماک آپ پست (های) رسانه های اجتماعی در قالب png


شرایط شرکت و هزینه ثبت نام:

شرکت در این رقابت برای تمام دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از سراسر جهان، فارغ التحصیلان جدید (بهار 2023) آزاد و رایگان بوده و تمام رشته های تحصیلی جهت شرکت در این رقابت پذبرفته می شوند.


جوایز:

در مجموع 7500 دلار کانادا برای برندگان این دوره از رقابت ها در نظر گرفته شده است.

نفر اول: 3500 دلار کانادا

نفر دوم: 2000 دلار کانادا

نفر سوم: 1000 دلار کانادا

برنده جایزه Africa Award: مبلغ 1000 دلار کانادا


آخرین مهلت ثبت نام: 6 اکتبر 2024 (15 مهر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi