ناصر محمدی:

تعبیر من از کارنماهای انجمن هنرمندان نقاش ایران، همان کارنامۀ اعمال هنرمندان است



ناصر محمدی، هنرمند عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران ، در حاشیۀ برگزاری سومین کارنمای انجمن هنرمندان نقاش که مختص اعضای بالای 40 سال است در گفتگو با خبرنگارگالری آنلایندربارۀ 5 اثر خود که به این نمایشگاه گروهی ارائه کرده است، توضیح داد:

تعداد 5 اثر از آخرین کارهایم که در سال 95 خلق شده‌اند به نمایشگاه تحویل داده‌ام. در این آثار از تکنیک آکریلیک استفاده کرده‌ و سبک آثارم به نوعی به سبک‌های فتوریسم، اکسپرسیونیسم و گاهی اوقات کوبیسم گرایش دارد. ابعاد 4 عدد از آنها 100 در 80 و یکی از آنها 100 در 70 است.

وی برگزاری کارنماهای پژوهشی را امری مثبت ارزیابی کرد و افزود:

هدف برگزار کنندگانِ این رویداد، ارزیابی کلی از اعضا و آثارشان و همینطور ارائۀ آن بوده است. به نوعی با اینکار بر اعضا و فعالیتشان بازنگری کرده تا آمار و اطلاعات لازم را دربارۀ میزان فعالیت آنها و سطح و کیفیت آثارشان بدست آورند. در واقع به نظر من در این کارنماها به نوعی با کارنامۀ عملی اعضا مواجه شده‌ایم.

محمدی در ادامه اظهار داشت که اگر انجمن گالری مشخصی برای اعضایش داشته باشد، می‌تواند کمک بیشتری در راستای برگزاری نمایشگاه به اعضا بکند:

اگر توانایی و قدرت عمل انجمن در سیاست‌گذاری‌های تازه و اقدامات جدید بیشتر شود، مسلما نتایج بهتری خواهیم گرفت. به نظر من اگر اعضای انجمن میزان مشارکت، هم‌دلی و هم‌فکری خود را بیش از پیش کنند و توجه خود را بیشتر به انجمن معطوف کنند، انجمن به اهدافش نزدیک‌تر خواهد شد.

logo-samandehi