شیرین درودیان در حاشیه برگزاری هفتمین کارنمای پژوهشی مطرح کرد؛

در کمیته نمایشگاه ها تقسیم وظایف به خوبی صورت گرفته


شیرین درودیان، عضو انجمن نقاشان ایران و عضو کمیته نمایشگاه ها در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین و در حاشیۀ برگزاری سومین کارنمای پژوهشی مختص اعضای بالای 40 سال انجمن هنرمندان نقاش ایران دربارۀ 5 اثری که در این نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته است توضیح داد:

ابعاد چهار عدد از کارهایم 80 در 60 و پنجمین اثر نیز 80 در 80 است. تکنیک مورد استفاده‌ام آکریلیک است وکارهایم ذهنیست که بیشتر به سمت آثار مدرن گرایش پیدا می‌کند. در برخی قسمت‌ها از طبیعت ایده گرفته ام و جایی دیگر نیز نگاهی به نقاشی ایرانی(نگارگری) داشتم؛ همچنین، نگاه شخصی خودم را با یک سری ترکیب‌بندی‌های خاص به کار برده‌ام، در این دنیای پر آشوب بر این باورم که امید وجود دارد و در کارهایم بر این اساس پیش می روم.

درودیان در رابطه با فعالیت اعضای کمیتۀ نمایشگاه‌های انجمن توضیح داد:

حدود 13 الی 14 نفر در کمیتۀ نمایشگاه فعالیت می‌کنیم. در این دو سالی که عضو این کمیته بوده‌ام، هر یک از اعضا وظایفشان را به خوبی انجام می‌دهند. به خصوص در رابطه با برگزرای این کارنماها؛ به نظرم برنامه ای مرتب بوده و نتیجه خوبی هم در بر داشته است. در واقع این کارنماها طوریست که هر هنرمند می‌تواند نمایشگاه انفرادی خود را در دل آن‌ها داشته باشد. در اینجا علاوه بر اینکه اساتید کارها را می بینند و نظر می دهند، خودِ نقاشان هم می توانند کارها را با هم مقایسه کنند، آنها می توانند به آثارشان فکر کنند و نگاه بهتری داشته باشند.

من در بخش تحویل آثار و تماس با هنرمندان فعالیت داشتم. تحویل آثار، کاری پر حجم است. زمانی که کارها تحویل گرفته و به نمایش گذاشته می‌شوند احساس رضایت می‌کنی؛ مخصوصا زمانیکه بازخوردها خوب باشند.

درودیان در آخر بیان کردبا توجه به سخت بودن کار گروهی اگر بتوانیمدر کنار هم گفت و گو کنیم، نقدها را بپذیریم و با عشق و علاقه کار کنیم مطمئنا به نتایج خیلی خوبی خواهیم رسید.

logo-samandehi