۱۶ میلیون تومان فروش در روز نخست نمایشگاه انجمن نقاشان پس از تعطیلات نوروز

منیژه صحی سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش ایران درباره ادامه نمایشگاه و فروش سالانه آثار هنرمندان این انجمن در سال ۱۳۹۴ به خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: نمایشگاه فروش سالانه اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران از روز شنبه ۱۵ فروردین ماه دوباره کار خود را آغاز کرده است و در همین مدت زمان نیز استقبال از این نمایشگاه قابل توجه بوده است و شش تابلو به ارزش ۱۶میلیون تومان در روز ۱۵ فروردین فروخته شده است و امیدوارم تا پایان نمایشگاه در روز ۲۰ فروردین ماه نیز این استقبال ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه قیمت آثار ارائه شده در این نمایشگاه از یک تا سه میلیون بوده است افزود: البته ارائه آثار با قیمت پایین‎‌تر از یک میلیون نیز در این نمایشگاه منعی نداشته است و هنرمندان جوانی که آثار کوچکی در این نمایشگاه دارند قیمت‎هایی بین یکصد تا ۹۰۰ هزارتومان نیز برای آثار خود انتخاب کرده‌‎اند.

سخنگوی انجمن هنرمندان نقاش ایران همچنین گفت: با احتساب فروش ۱۶ میلیون تومانی روز قبل نمایشگاه انجمن تا امروز فروش معادل ۳۷۰ میلیون تومان داشته است که در این بازه زمانی رقم بدی نیست.

صحی همچنین درباره فروش آنلاین آثار این نمایشگاه نیز اظهار کرد: از روز ۲۵ اسفند سال ۹۳ سایت http://onlineartgallery.ir/ برای خرید و فروش آنلاین نمایشگاه سالانه انجمن راه اندازی شده است. علاقه‎مندان با مراجعه به این سایت می‌‎توانند اثر هنری مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کرده و پس از پایان نمایشگاه آن را تحویل بگیرند. البته ذکر این نکته ضروری است که در نمایشگاه از هر هنرمند بین یک تا سه اثر به نمایش گذاشته شده است در حالی که روی این سایت همه آثار شرکت داده شده از سوی یک هنرمند در نمایشگاه قابل رویت است و به محض خرید اثر تگ شده و امکان خرید آن برای دیگران از بین می‌‏رود.

وی درباره بخش فروش خارجی این سایت نیز گفت: در یک یا دو روز آینده بخش فروش خارجی این سایت نیز به زبان انگلیسی فعال شده و خریداران از سراسر دنیا می‌‎توانند آثار هنرمندان ایرانی را خریداری کنند. البته این سایت همزمان با فروش‎های سالانه فعال می‌‎شود و در آینده برای ایام دیگر سال نیز برنامه‎هایی برای آن مشخص خواهد شد.

نمایشگاه سالانه انجمن هنرمندان نقاش ایران تا ۲۰ فروردین ماه در گالری‌های خانه هنرمندان ایران و هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۱ پذیرای علاقه‎مندان است. خانه هنرمندان ایران در خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، پارک هنرمندان قرار دارد.

logo-samandehi