"بومرنگ"؛ برپایی نمایشگاه گروهی در گالری صا

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی تحت عنوان "بومرنگ" به کیوریتوری مهسا قاسمی و رضا شاه حسینی از عصر روز جمعه 19 مهرماه در گالری صا برپا می شود.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است:

هنرمند متفکر است، روح دارد، خلاقیت دارد، اندیشه این دارد که تفکرات خود را به بهترین شکل ممکن بر بوم نقاشی به اجرا در آورد، تا بیننده را مجذوب کرده و دقایقی به تفکر واداشته و در ذهنیات خویش شریک نماید.
هنرمند اگر تنها به خودش بیاندیشد در بهترین حالت فکر میکند آنچه انجام داده ام شخصی است اما وقتی تفکر به غیر این داشته باشد و برای اعتلای هنر جامعه تلاش کند، آنگاه ذهنش شبانه روز درگیر است و پیوسته دلمشغولی این را دارد که این تفکر و اندیشه چه بازخوردی را از بوم و نقش و رنگ از طرف عموم برایش به ارمغان می آورد.
این دقیقا مانند بومرنگی است که به سوی هدفی پرتاب میشود و مسیری کوتاه یا بلند را طی میکند و در آخر بدست پرتاب کننده باز میگردد.
هرچه در این امر مهارت بیشتری کسب شود، بازخورد بهتری به بهترین شکل دریافت خواهد کرد.
تفکر و اندیشه به فضای عموم رها شده است و در انتظار دریافت بازخورد برای استفاده و پیشرفت جامعه هنری است.

رضا شاه حسینی
مهر ماه ۹۸

اسامی هنرمندان به ترتیب حروف الفبا:

رویا آجیلیان، ساناز اصفهانی، ساناز افشاری، کیمیا ایبگی، مریم بازوکار، سیمین بایرامی، سمیرا بصیری کیا، مرتضی ترابی، مریم حقیقی خواه، ثنا خاصه باف، فیروزه خدیوی، آذین دبیری، باران رحیمی، الهام سالک، محسن سقرجوقی فراهانی، ویدا شادمهر، پروین فتاحی زاده، مرجان قدیری، سمانه کریمی، زهرا مومنی، علیرضا نوشادی و ندا هرندی

گفتنی است، ورکشاپ تخصصی تکسچر توسط فیروزه خدیوی در روز ۲۳ مهرماه از ساعت ۱۵ در گالری صا برگزار می گردد.

علاقمندان جهت بازدید از آثار این نمایشگاه می توانند تا 24 مهرماه همه روزه از ساعت 16 الی 20 به گالری صا واقع در پاسداران، بوستان هشتم، پلاک ۱۳۴ مراجعه نمایند.

طراح پوستر: آبتین نیک چی

logo-samandehi