نمایش آثار اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران در خانه هنرمندان

به گزارش سرویس نقاشی گالری آنلاین کمیته ی نمایشگاه های انجمن هنرمندان نقاش ایران آثار اعضای پیوسته و وابسته ی انجمن را که از سال 90 تا 94 به عضویت این انجمن در آمده اند از بیست و هفتم شهریور ماه در خانه ی هنرمندان به نمایش خواهد گذاشت.و تا پنجم مهر ماه این نمایشگاه ادامه دارد.

این نمایشگاه که به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت در نگارخانه‌های استاد "ممیز"، "میرمیران"، بهار، تابستان، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. هر هنرمند می‌تواند 2 اثر با موضوع، تکنیک و ابعاد آزاد ارائه کند و این آثار باید لزوما مربوط به دو سال اخیر باشند.

به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه، این گردهمایی در واقع نوعی بررسی بر روی آثار اخیر این گروه از هنرمندان عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران به شمار می‌آید. این انجمن در نظر دارد تا در ادامه این سلسله از نمایشگاه‌ها، نمایشگاهی نیز از اعضایی که بین سال‌های 1386 تا 1390 عضو شده‌اند، برگزار کند.

علاقه مندان به حضور در افتتاحیه این نمایشگاه میتوانند روز جمعه 27 شهریور از ساعت هفده الی بیست و یک به خانه ی هنرمندان مراجعه نمایند.

ساعات بازدید در ادامه ی نمایشگاه تا پایان شهریور ماه از ساعت 14 الی 21 و از اول الی پنجم مهر از ساعت 13 الی 20 خواهد بود .

logo-samandehi