پنجمین کارنمای پژوهشی انجمن هنرمندان نقاش ایران در خانه هنرمندان ایران برگزار شد

پنجمین کارنمای پژوهشی انجمن هنرمندان نقاش ایران عصر امروز در محل خانۀ هنرمندان با استقبال چشمگیری از اعضا ی انجمن و هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش گالری آنلاین، در کارنمای پژوهشی 5 ، آثار 44 نفر از اعضای بالای چهل سال انجمن هنرمندان نقاش ایران، همچون چهره‌های شاخصی از جمله مهدی حسینی، اکبر نیکان پور.، محمد رضافیروزه ای و ... حضور دارد.

محمد هادی فدوی در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین ضمن تاکید بر اینکه اعضای هیئت مدیره انجمن و کمیته ها افراد با تجربه ای هستند در رابطه با برگزاری کارنماهای پژوهشی بیان کرد:.
خیلی خوشحالم که این اتفاق ها در جامعه هنری رخ میدهد و اعضای کمیته های مختلف انجمن هنرمندان نقاش ایران، با تمام مشکلات اقتصادی که این انجمن دارد ،کار میکنند و زحمت میکشند.

کارنماهای پژوهشی ۱ و ۲ و ۳ و ۴ (ویژه‌ی اعضای زیر چهل سال انجمن) در بهار، تابستان، پاییز و زمستان سال ۱۳۹۵ در خانه هنرمندان ایران برگزار شدند و کاتالوگ آن‌ها بصورت یک مجلّد در اواخر بهار امسال منتشر می‌شود. چهار کارنمای پیشین ۱۸۷ نفر شرکت کننده داشت و مجموعا ۱۰۱۱ اثر به نمایش گذاشته شد. «طرح جامع کارنماهای پژوهشی» (که حکم دوسالانه‌های داخلی انجمن را دارد) فرصتی برابر برای دیده شدن آثار همه‌ اعضای انجمن ایجاد کرده است تا در کنار هم سنجیده شوند.



مطالب مرتبط:

logo-samandehi