اين اولين نمايشگاه در هنگ کنگ است که چهار دهه آثار Anselm Kiefer را به نمايش مي گذارد.

به گزارش گالري آنلاين، Kiefer بر جنبههاي تمثيلي منظره تأکيد ميکند و آثار اين نمايشگاه از کتاب مقدس الهام ميگيرد.
در قرون وسطي و رنسانس اروپا، اصطلاح باغ محصور نمادي از مريم مقدس بود که در يک باغ و سرپناه براي مراقبه به تصوير کشيده شده بود.
براي Kiefer، ايده باغ محصور ديدگاهي از طبيعت را ارائه ميدهد که هم عالي و هم ايدهآل است و رشد، نوسازي و چرخههاي زندگي را مضمونسازي ميکند.
همانند سنتهاي نقاشي آسياي شرقي، مناظر او فراتر از بازنمايي مستقيم حرکت ميکنند تا پاسخهايي را به فرمها و نيروهاي طبيعت که هم در هنر و هم در شعر بيان ميشوند، منتقل کنند.
مناظر Kiefer از دهه 1970 تا کنون، ريشه در نمادگرايي خلقت و تباهي، تاريخ و حافظه دارد.
آثاري که در هنگکنگ مشاهده ميشوند، با رنگهاي غني و لايههاي ضخيم رنگ، پوشال و مواد ديگر پوشانده شده و کنايههايي به شعر و اسطورهشناسي دارند.
در حالي که برخي از نقاشيها سرزمين سوخته يا باير را نشان ميدهند، برخي ديگر رشد و سرسبز و دگرگوني فصلي را تصوير ميکنند.


