18 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی ˝انعکاس‌ها˝

انعکاس‌ها تعریف می‌کنند. آنها قادرند تا از خود ما، رویدادها و لحظات به‌ طور همزمان و در یک لحظه چیزهایی را آشکار کنند. این تصاویر گاهی اوقات واقعیت‌های محض را در این جهان منعکس می‌نماید. یک انعکاس همچنین می‌تواند دامی را برای چشم‌ها پهن کرده تا هر چیزی را در یک گستره آشکار نکند. به عبارت دیگر انعکاس‌ها چیزی جز توهمات ناب نیستند. موسسه (TeraBella) جالب‌ترین "تصاویر انعکاسی" شما را در این رویداد در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

شرکت در این مسابقه برای تمامی داوطلبان بالای 18 سال و از تمامی ملیت‌ها آزاد است. ضمنا هر هنرمند می‌تواند تا هشت اثر رنگی و سیاه سفید به مسابقه ارسال نماید و برای چهار تصویر اول 20 دلار به عنوان حق شرکت در مسابقه باید پرداخت کند.

گفتنی است هیئت داوران نیز پس از بررسی آثار به نفر اول ۴۰۰ دلار، نفر دوم ۲۰۰ دلار و به نفر سوم ۱۰۰ دلار به عنوان جایزه اهدا خواهد کرد، ضمنا سه تقدیر ویژه و سه برنده‌ شایسته نیز علاوه بر نفرات بالا انتخاب شده و همه تصاویر ثبت شده با درج نام صاحب اثر چاپ خواهند شد.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 9 آگوست 2015 (18مردادماه سال جاری) به وب سایت http://terabellamedia.com/photo-contest مراجعه نمایند.

logo-samandehi