افتتاحیه یازدهمین آرت فیر بین المللی سوئیس با حضور ٢٨ اثر منتخب از آثار اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن هنرمندان نقاش ایران، کمیته نمایشگاه های انجمن در یازدهمین آرت فیر بین المللی سوئیس با حضور چشمگیر آثار منتخب هنرمندان عضو انجمن توسط دُپالاس گالری تا ساعتی دیگر آغاز به کار خواهد کرد.

سروناز منزوی کیوریتور این نمایشگاه با بیان این مطلب افزود آثار 28 هنرمند منتخب که روز دوشنبه از جنوا ایتالیا به سوئیس منتقل شده بود، در محل غرفه مونترو آرت گالری چیدمان گردیده است و پس از افتتاح نمایشگاه در معرض دیدگان مشتاق بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت. همچنین برای اطلاع رسانی نمایشگاه و ارتباط با رسانه ها نیز تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است که به زودی گزارشی از پوشش خبری این رویداد بزرگ هنری ارائه خواهد گردید.

كمیته نمایشگاه های انجمن هنرمندان نقاش ایران این نمایشگاه را از تاریخ 4 تا 8 نوامبر 2015 در مركز هنری مونترو آرت گالری (Montreux art gallery) برگزار می نماید.

سرورناز منزوی، کیوریتور این نمایشگاه ضمن اعلام این خبر افزود: پس از هماهنگی های صورت گرفته، کاتالوگ نمایشگاه اعضای انجمن در جنوا ایتالیا در اختیار کارشناسان گالری دُ پالاس در مونترو سوئیس قرار گرفت و پس از بررسی های اولیه، تعدادی از آثار انتخاب و مورد بازدید حضوری نیز قرار گرفت و از این میان 28 اثر جهت نمایش در یازدهمین آرت فیر بین المللی سوئیس انتخاب شد.

کاتالوگ آنلاین را میتوانید در لینک زیر مشاهده بفرمایید :

http://www.mag-swiss.compage55

logo-samandehi