نمایشگاه منتخب آثار طراحی و نقاشی هادی تقی زاده و مژگان اعتضادی در نگارخانه لاله

نمایشگاه منتخبی از آثار طراحی و نقاشی هادی تقی زاده و مژگان اعتضادی در نگارخانه لاله برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی گالری لاله ؛ این نمایشگاه شامل بیش از 40 اثر هنری و منتخبی از دوره های مختلف فعالیت هنری این زوج هنرمند است که از نقاط مشترک در آثار شان، رویکرد به انسان و جهت گیری او در جهان معاصر است که با نگاهی سمبلیک و گاه تغزلی به آن پرداخته اند.

آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه 25 تیر 95 با حضور هنرمندان و علاقه مندان از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه لاله برگزار خواهد شد و برای بازدید تا 12مرداد از ساعت 9تا13-14 تا 19 به جز روزهای تعطیل ادامه خواهد داشت.

هادی تقی زاده فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه تهران در سال 1367 است . او فضای هنری و ذهنی خود را نزد رویین پاکباز، ویکتور دارش، زنده یاد جواد حمیدی و یوسف شریعت زاده شکل داده و پیگیری نموده است.

همچنین کتابی با عنوان "خط در نقاشی" منتشر نموده و در مراکز هنری و دانشکده معمای دانشگاه آزاد مشهد تدریس کرده است . شرکت در ده ها نمایشگاه گروهی نیز از دیگر فعالیت های هنری اوست.

مژگان اعتضادی فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه تهران در سال 1359 است و در زمره نسلی از شاگردان زنده یاد هانیبال الخاص به شمار می آید که در دهها نمایشگاه گروهی و انفرادی نقاشی در مشهد، تهران و خارج از ایران شرکت نموده است .وی همچنین به مدت دوسال عضو هیئت انتخاب نقاشی های دیواری شهرداری مشهد بوده و کتابی از مجموعه آثارش به چاپ رسیده است.

نشانی نگارخانه لاله : تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، نگارخانه لاله. تلفن:88960492

logo-samandehi