احسان آقایی مدیر جدید هنرستان هنرهای زیبای پسران شد

در حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران منصوب گردید.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی هنرستان هنرهای زیبای پسران؛ برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حکمی احسان آقایی را بعنوان مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران منصوب کرد.

در حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خطاب به آقایی آمده است:

با عنایت به تخصص، توانایی و تعهد جنابعالی بنا به پیشنهاد معاون محترم هنری و سینمایی به موجب این حکم به عنوان مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از ایزد منان و در سایه همکاری و تعامل با اساتید، هنرمندان، هنرآموزان و بهره مندی از مشورت های شورای فنی هنرستان، نسبت به ارتقاء کیفی آموزه های هنری آن مرکز موفق و موید باشید.

توفیق و سربلندی شما را در خدمت روز افزون به ساحت قدسی فرهنگ و هنر و آرمانها و ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی از خداوند منان مسئلت دارم.

احسان آقایی دارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی و مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی بوده و پیش از این پست های مدیریت هنرستان موسیقی پسران، مدیریت موزه هنرهای معاصر تهران، مشاور مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد، دبیر اجرایی نمایشگاههای مختلف ملی و بین المللی، دبیر جشنواره موسیقی هنرستانهای موسیقی کشور، استاد دانشگاه و هنرستانهای هنری و کیوریتوری نمایشگاههای مختلف هنری را در کارنامه کاری خود دارد.

logo-samandehi