فراخوان رقابت کتاب مصور کودکان CLAIRVOYANTS

دو هزار و پانصد یورو جایزه نقدی توسط انتشارات (Wydawnictwo Dwie Siostry) در پنجمین دوره از رقابت بین المللی CLAIRVOYANTS در نظر گرفته شده است.


به گزارش گالری آنلاین، هدف از برگزاری این رقابت آماده کردن طرح اولیه و پیش نویسی از کتاب مصور کودکان به زبان لهستانی یا انگلیسی است. شرکت در این رقابت برای هنرمندان مبتدی و مجرب از لهستان و سراسر جهان بصورت انفرادی یا گروهی آزاد است.

برنده اصلی این دوره مبلغ 2500 یورو دریافت خواهد کرد و دو لوح تقدیر نیز برای دو اثر منتخب هیئت داوران بین المللی در نظر گرفته شده است؛ همچنین چاپ آثار برنده توسط انتشارات Wydawnictwo Dwie Siostry و شرکت در نمایشگاه پس از برگزاری رقابت از جمله جوایز این دوره است.

هدف این مسابقه الهام بخشیدن به خلق آثار جدید و ارزنده برای کودکان و فراهم کردن فرصت‌هایی برای طراحان، تصویرگران و نویسندگان با استعداد برای ورود به بازار کتاب است. سازمان دهندگان از توسعه کتاب های تفکرآمیز و زیبا برای خوانندگان جوان حمایت کرده و فرصتی واقعی برای انتشار این کتاب ها فراهم می کنند. شرکت کنندگان باید خلاقیت، مهارت، حساسیت و درک خود را نسبت به دنیای کودکان نشان دهند.

آثار ارسالی باید شامل استوری بورد (فرمت PDF) یا اسکریپت کتاب (فایل متنی و حداکثر 5400 کاراکتر با در نظر گرفتن فاصله)، همراه با 3 نسخه کامل دوبل (دو صفحه ای) و خلاصه ای از کتاب به زبان انگلیسی (اجباری) و به زبان لهستانی (فقط در صورتی که کل پروژه به زبان لهستانی باشد) و هریک حداکثر 1800 کاراکتر با در نظر گرفتن فاصله باشد.

کتاب های مصور کودکان صرفنظر از فرمت، تکنیک، ابعاد و تعداد صفحات قابل قبول بوده اما متن کتاب نباید بیش از 40000 کاراکتر (با در نظر گرفتن فاصله ها) باشد.

هر شرکت کننده (انفرادی یا گروهی) می تواند حداکثر دو اثر بصورت جداگانه ارسال نماید.


شرکت در این رقابت رایگان است.


مهلت ثبت نام: 15 اکتبر 2024 (24 مهر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi