دوسالانه گرافیک سرو نقره ای آذر ماه برگزار می شود

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایرنا ، بهرام کلهرنیا روز یکشنبه در نشست خبری هفته گرافیک افزود: هفته طراحی گرافیک اولین برنامه انجمن در سال 96 است که نمایش کوچکی از آثار گرافیکی است همچنین نمایش افق گرافیک در دوسالانه سرو نقره ای از 3 تا 13 آذر ماه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

کلهر نیا افزود: تفکر علمی ، تولید کتاب ، چاپ مقاله و پژوهش از دیگر برنامه هایی است که اجرا خواهیم کرد.

این هنرمند ادامه داد: نمایشگاه بزرگ عباس کیارستمی را از یکم تا 9 تیر ماه در روز تولد ایشان برگزار خواهیم کرد که پوسترهایی از ایشان به نمایش گذاشته می شود و کتاب از او به چاپ خواهد رسید.

کلهر نیا خاطر نشان کرد: نشست های آموزشی در حوزه های مختلف از دیگر برنامه های است که درسال 96 با همکاری خانه هنرمندان اجرا خواهیم کرد.

این گرافیست با اشاره به وظایف انجمن صنفی طراحان گرافیک اظهارداشت: انجمن ما یک ان جی او و سازمان اجتماعی، فرهنگی ، حرفه ای و صنفی است که به طور داوطلبانه از دل طراحان حرفه ای بیرون آمده است.

در ادامه دبیر دوسالانه سرو نقره ای گفت: پنجمین دوره سرو نقره ای مطابق با دوره های قبل فراخوان طرح و بازنمایی از دوسالانه گذشته گرافیک ایران خواهد بود که در 9 بخش برگزار می شود.

ایمان صفایی افزود: انتشار فراخوان دوسالانه سرو نقره ای در هفته گرافیک خواهد بود و به مناسبت 20 سالگی انجمن، طراحی نشانه انجمن نیز در هفته گرافیک مطرح می شود و نمایشی از نشانه های منتخب ارسالی را در دوسالانه سرو نقره ای خواهیم داشت.

پنجمین دوسالانه سرو نقره ای از 3 تا 10 آذر ماه درخانه هنرمندان برگزار می شود.

logo-samandehi