فراخوان طراحی لوگو روز فرهنگی شهر کرج

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در نظر دارد به منظور ارتقاء و تجلی هویت شهر کرج، مسابقه طراحی لوگوی روز فرهنگی کرج را متناسب با مؤلفه های اجتماعی، فرهنگی، تاریخی، سیاسی و اقلیمی، به فراخوان گذارد.

کلیه طراحان گرافیست دعوت بعمل می آید، طرح های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مقدمه:

لاله یکی از گلهای ملی ایران و سمبل شهید است. جشنواره لاله‌های کرج هر ساله در فروردین ماه همزمان با فرا رسیدن فصل بهار برگزار می‌گردد. برگزاری این رویداد بزرگ ملی در شش سال گذشته، علاوه بر ترغیب حس زیبا پسندانه شهروندان، شور و نشاط خاصی را به شهر و شهروندان بخشیده و مورد توجه قرار گرفته است. لذا با عنایت به برگزاری جشنواره لاله‌ها در فروردین ماه ،"21 فروردین" از سوی شورای اسلامی شهر کرج به عنوان "روز فرهنگی کلانشهر کرج" با نماد لاله نامگذاری و تصویب گردید.

ویژگی های طرح:

- آثار می بایست بیانگر شرایط اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و هویتی شهر کرج باشد.

- استفاده از لاله به عنوان نماد شهرکرج.

- طرح های پیشنهادی می تواند روایت و انعکاس تاریخ و تاثیر رویدادهای این شهر بر ساختار ملی و مذهبی کشور باشد.

- آثار ارائه شده می تواند دارای نشانه ها و نمادهایی از اقلیم، شرایط اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و تعاریف این شهر (ایران کوچک، باغ شهر و غیره) باشد.

نحوه ارسال آثار:

- طرح ها میبایست در اندازهA4 و با رزولوشن 300dpi و فرمت Tif

- فایل طرحها به همراه فرم­ تکمیل شده مشخصات هنرمند الزاما درقالب یکCD به ­صورت حضوری تحویل و یاCD حاوی این اطلاعات، به دبیرخانه جشنواره به نشانی: کرج، میدان استقلال (میدان اسبی)، سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری کرج، طبقه دوم، اداره هنرهای شهری - کدپستی 1358831558 ارسال شود.

توضیح: سازمان در استفاده از طرح ها، جهت اکران در سطح شهر و یا چاپ کتاب و بروشور مختار خواهد بود و پیشنهاد دهندگان حق اعتراض نسبت به استفاده از طرح های پیشنهادی خود را نخواهند داشت.

ملاحظات لازم:

- هر هنرمند مجاز است حداکثر 3 اثر رابه دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

- تکمیل و ارائه فرم مشخصات هنرمند برای بررسی اولیه و شرکت در فراخوان ضروری است. هنرمندان می­بایست این فرم را از سایت سازمان به نشانی park.karaj.ir دریافت، تکمیل و فایل تکمیل­ شده آن را به همراه تصاویر طرح، در قالب یک CD به­ صورت حضوری تحویل و یا به نشانی پستی اشاره شده، ارسال نمایند.

- رعایت حقوق مادی و معنوی پدید آورندگان از مقررات جدی و مورد تأکید برگزارکننده است. احراز کپی بودن اثر در هر مرحله، علاوه بر حذف تمامی آثار شرکت کننده، مشمول محرومیتهای دیگر و جبران خسارتها با توجه به مرحلهی پیشرفت کار نیز خواهد بود.

- دبیرخانه مسئولیتی در برابر تأخیرهای پستی نخواهد داشت.


جوایز:

نفر اول: مبلغ 80/000/000 ریال

نفر دوم: مبلغ 50/000/000 ریال

نفر سوم: مبلغ 30/000/000 ریال


تقویم فراخوان:

اطلاع رسانی: 18 خرداد 1398

مهلت ارسال آثار: 20 تیر 1398

داوری: 24 تیر 1398

اعلام نتایج: 26 تیر 1398

نشانی دبیرخانه فراخوان :

کرج، عظیمیه میدان اسبی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج، طبقه دوم، - اداره هنرهای شهری - کدپستی 1358831558

تلفن: 32530202-026 داخلی 245


فرم مشخصات هنرمند: فرم.pdf

logo-samandehi