فراخوان نمایشگاه گروهى باكو (جمهورى آذربایجان)



به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی هونام، این روزها جنگ را به عناوین مختلف لابلاى خودمان، درون خودمان و شاید به طریقى دیگر در كشور و یا خاكى دورتر از خودمان لمس كنیم. مقوله ى جنگ پدیده اى جدید و نوظهور و یا معاصرى نیست؛ همچنین كه این نكته الزام آور خواهد بود تا از آن صرفا معناى جنگ "تن به تن" و یا "جنگ مسلحانه" را استخراج نكنیم و به بى شمار معانى آن هوشمندانه بنگریم. لیكن تصورمان این است كه به این موضوع نگاهى معاصر داشته و با سنجش و معیار شخصى خودمان از آن خوانشى هنرگونه داشته باشیم.

بخش های فراخوان: پوستر، تصویرسازى، نقاشى

موضوع: جنگ و برداشت آزاد

دبیر نمایشگاه: سید امین اخضرى
مدیر اجرایى: سید رضا قانع میرحسینى
هماهنگى: سارا آتش هوش، سارا غلامى

نحوه شركت در نمایشگاه: هنرمند ابتدا نمونه آثار، اطلاعات تماس و نیز رزومه خود را ارسال كرده و پس از بررسى و تایید آثار توسط كارشناسان برگزاركننده، به هنرمندان راه یافته در نمایشگاه از طریق شماره و آدرس تلگرامى و همچنین در لینك كانال هونام اطلاع رسانى خواهد شد.

شرایط شركت در نمایشگاه: ابعاد آثار ٢٠*٣٠ و یا ٣٠*٣٠ سانتى متر/ تعداد آثار ١ الى ٢ فریم/ بدون تجاوز به ارزش هاى اخلاقى، دینى و سیاسى

شیوه ارسال آثار: پس از تایید آثار، عكس از آثارپوستر وتصویرسازی با رزولیشن بالا (300 dpi)
به شماره تلگرامى ٠٩١٣٥٦٩٤١٦٦ (hoonamart@) ارسال شود.

گاهشمار نمایشگاه:
آخرین مهلت ارسال تصاویر آثار ٢٥ آبان ماه ١٣٩٦
تاریخ برگزارى نمایشگاه نیمه ى اول آذر ماه ١٣٩٦ *به تمامى شركت كنندگان گواهى حضور اهدا خواهد شد.* براى اطلاع از شرایط دقیق تر نمایشگاه با شماره هاى زیر تماس حاصل نمایید.
٠٩١٣١٠٩٠١٩۱ یاسمن کچویی
۰۹۳۸۳۰۸۶۵۶۶ سیدرضا قانع میرحسینی
۰۹۱۳۰۳۳۸۱۰۳ سیدامین اخضری
٠٩٣٣٤٧٤٦٧٦٠ساراآتش هوش
@HoonamArtAcademy

logo-samandehi