چهارمین جشنواره تولیدات حوزه هنری

جشنواره تولیدات حوزه هنری رقابتی سالم میان استان ها ایجاد می كند
سید مهدی سیدین‌نیا با اشاره به میزبانی اصفهان در چهارمین جشنواره تولیدات مراكز حوزه هنری اظهار داشت: این جشنواره، جشنواره‌ای است كه هم مراكز حوزه هنری استان ها در آن با تولیدات و دستاوردهای یكدیگر آشنا می‌شوند و هم مجموع این دستاوردها را در كنار یكدیگر و یكجا می‌بینند.


در واقع حضور در این جشنواره یك رقابت سالم میان حوزه های هنری استان ها صورت می گیرد نه میان هنرمندان و این خود سبب ایجاد انگیزه برای بهتر دیده شدن كارهای هنری می شود و این ویژگی آثار هنری است كه باید مورد توجه قرارگیرند و دیده شوند.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان افزود: این رقابت در عین حال كه یك مطالبه سازمانی از سوی اداره كل امور استانها است سبب تشویق مراكز استانی برای تلاش بیشتر در عرصه تولیدات فرهنگی و هنری خواهد شد تا جشنواره‌ای جریان ساز باشد و جریان تولید همچنان ادامه یابد.

وی ادامه داد: این جشنواره چنین انگیزه‌ای دارد كه بتواند با آثار تولیدی خود سهم به‌سزایی در بخشی از فرهنگ و هنر این مرز وبوم داشته باشد و سعی دارد تا با دیده شدن این رقابت و كارهای این جشنواره، فعالیت و تلاش برای بالابردن سطح كیفی تولیدات آثار هنری را در جامعه افزایش دهد.

سیدین‌نیا در خصوص برنامه ریزی برای حضوردر چهارمین جشنواره تولیدات خاطرنشان كرد: اصفهان ظرفیت‌های خوبی از نظر موقعیت تاریخی و امكانات دارد و جریان تولید همچنان درآن پابرجا بوده و هست. تلاش داریم تا بسیاری از منابع مان را چون همیشه در مسیر تولید هزینه كنیم.

وی ادامه داد: تمامی بخش‌ها و رشته‌های هنری در حال فعالیت هستند و در همه بخش‌های جشنواره حضور فعال خواهیم داشت، به ویژه در كارهای پژوهشی مهمترین پژوهش ما پژوهش شهرهنربوده است و یكسری كارهای پژوهشی در بخش اقتصاد هنرو در حوزه كارهای اندیشه‌ای انجام گرفته است كه منجربه تولید كتاب شده است.

site : http://www.artfestival.ir/misc.php?id=14FC356

logo-samandehi