فراخوان طراحی پوستر فیلم‌های لاتین منتشر شد

مرکز هنرهای رسانه‌ای سن دیگو (San Diego) مسابقه طراحی پوستر بیست و سومین جشنواره فیلم سن دیگو را از تاریخ دهم تا بیستم مارچ 2016 (20 اسفندماه 1394 تا 1 فروردین ماه 1395 ) برگزار می‌کند. بنا بر اظهارات برگزارکنندگان، این رویداد فرصتی است تا علاقمندان در زمینه‌های عکسبرداری ثابت، نقاشی، طراحی گرافیکی، نگاره و… به خلق اثر بپردازند.

شرکت در این مسابقه برای تمامی هنرمندان و طراحان گرافیک سراسر دنیا آزاد است و هزینه‌ای نخواهد داشت، هر هنرمند می2تواند در هر بخش حداکثر تا 3 اثر ارائه نماید. ضمنا تکنیک ارائه اثر نیز آزاد است.

گفتنی است گروهی از شایسته‌ترین داوران بین‌المللی (متشکل از هنرمندان، طراحان گرافیکی و فرهیختگان هنر) به برترین پوستر و فینالیست‌ها رای خواهند داد.

به نفرات برگزیده ۱۰۰۰دلار به همراه نمایش روی صحنه در جشنواره فیلم سن دیگو (San Diego Latino Film Festival) و ۲ بلیت جشنواره به ۱۰ فینالیست مسابقه به عنوان جایزه اهدا خواهد شد. همچنین از پوستر برنده شده در مراسم nuestra cultura فیلم و جامعه، تجلیل به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است ده فینالیست مسابقه در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۵، معرفی شده و برنده مسابقه در جشن سالیانه پوستر SDLFF و در زمستان سال ۲۰۱۵ اعلام می گردد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثرتا تاریخ 1 اکتبر 2015 (9 مهرماه 1394) به وب سایت ذیل مراجعه نمایند. (اتمام مهلت ارسال آثار)
http://sdlatinofilm.com/postercompetitionsdlff2016/

منبع : هنرآنلاین

logo-samandehi