ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی و رسانه‌های ترکیبی بلغارستان برگزار می‌شود

به گزارش سرویس نقاشی گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین ، این رویداد هنری با هدف گردآوری و نمایش آثار هنری معاصر سراسر جهان و ایجاد ارتباط و تبادل نظر بین هنرمندان، دوستداران و مجموعه‌داران هنری در رشته‌هایی مثل نقاشی، طراحی، کلاژ، آبرنگ، عکاسی، هنر دیجیتال، رسانه‌های ترکیبی و ... برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه در این مسابقه کیفیت آثار هنری است نه ابعاد آن! هر هنرمند می‌تواند حداکثر تا 3 اثر اورجینال که در سال‌های 2014 تا 2015 تهیه شده به مسابقه ارسال نماید. آثار مربوطه می‌تواند بر روی کاغذ، بوم ، مقوا و ... اجرا شود به شرطی که قاب نشده و ابعاد آن حداکثر 15 در 15 سانتی باشد، آثار بزرگ‌تر قابل قبول نخواهد بود. ضمنا هر شرکت‌کننده می‌بایست مبلغ 50 یورو (برای داوطلبان اروپایی) یا 70 دلار آمریکا (برای سایر کشورها) به عنوان هزینه شرکت در مسابقه بپردازد.

گفتنی است هیئت داوران برای نفر اول 300 دلار به همراه خرید اثر و دعوت برای برگزاری نمایشگاه انفرادی، نفر دوم 100 دلار به همراه خرید اثر و نفر سوم نیز 100 دلار آمریکا به همراه خرید اثر به عنوان جایزه در نظر گرفته است. ضمنا آثار پذیرفته شده از تاریخ 15 دسامبر 2015 تا 15 فوریه 2016 (24 آذرماه تا 26 بهمن ماه سال جاری) در گالری "Lessedra" شهر سوفیا در بلغارستان به نمایش درخواهد آمد.

آخرین مهلت ارسال آثار : 10 نوامبر 2015 (19 آبان‌ماه سال جاری) (اتمام مهلت ارسال آثار )

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به سایت http://lessedra.com/mixed_media_conditions.php?d=Conditions&l=en مراجعه نمایند.

logo-samandehi