فراخوان طراحی لوگوی اکسپو دوبی ۲۰۲۰ / Expo 2020 Dubai

به گزارش گالری آنلاین به نقل از پالت رنگ ، در نوامبر سال ۲۰۱۳، امارات متحده عربی، حق میزبانی اکسپوی جهانی در دبی را برای سال ۲۰۲۰ را بدست آورد. این اولین بار خواهد بود که یک World Expo در خاور میانه و جنوب آسیا (MENASA) برگزار می‌شود. از زمان اولین نمایشگاه بزرگ در سال ۱۸۵۱ ، World Expo همچنان به عنوان بزرگترین و ماندگارترین رویدادهای بزرگ جهانی ادامه یافته‌اند. طی مدت برگزاری شش ماهه این نمایشگاه‌های جهانی، میلیون ها بازدید کننده به این اکسپوها جذب می‌شوند که غرفه‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای فرهنگی برگزار شده توسط صدها شرکت کننده مختلف از کشورهای مختلف و سازمان‌های چند جانبه، کسب و کارهای جدیدی را به روی بازدیدکنندگان و کشور میزبان می‌گشاید.
‏اکسپوی جهانی دبی با موضوع اتصال ذهن، خلق آینده، بازتاب روح قدرتمند مشارکت و همکاری برگزار می شود و موجب موفقیت امارات متحده عربی در پیشگام شدن در مسیرهای جدید توسعه و نوآوری خواهد شد. بواسطه‌ی این موضوع، نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی همچون یک کاتالیزور خدمت خواهد کرد که پیوند دهنده‌ی ذهن‌ها از گوشه و کنار جهان و الهام بخش شرکت کنندگان برای چالش‌های به اشتراک گذاشته شده می‌باشد. در این نمایشگاه جهانی با دامنه‌ی بی سابقه‌ی جهانی، موضوعات تحرک، فرصت و پایداری به نمایش درخواهند آمد. این شانسی برای ابراز وجود در بزرگترین رویداد تاریخ این کشور است. از این رو Expo 2020 Dubai از طراحان سراسر جهان دعوت به شرکت برای طراحی لوگوی این رویداد مهم کرده است.
جایزه:
لوگوی برگزیده برنده‌ی ۱۰۰،۰۰۰ درهم امارات متحده عربی (معادل۲۵۰۰۰ یورو) به علاوه‌ی یک سفر فوق العاده به چهار شهر برگزار کننده‌ی قبلی world expo خواهد شد، و دریافت کننده‌ی یک بلیط فصلی برای دو نفر برای اکسپو ۲۰۲۰ دبی، از جمله دعوت به مراسم افتتاح رسمی خواهد بود.
لوگوی برگزیده در تمام رسانه های ارتباطی نمایشگاه ظاهر شده و توسط میلیون‌ها نفر از مردم دیده خواهد شد.
نحوه ارسال اثر و آخرین مهلت:
همه نامزدها باید در سایت نمایشگاه ۲۰۲۰ دبی ثبت نام و دستورالعمل را دنبال کنند. آخرین مهلت برای ارسال طراحی آرم شما ۳۱ دسامبر ۲۰۱۵ ( ۱۰ دی ماه ۱۳۹۴) می‌باشد. (اتمام مهلت ارسال آثار )
فرم ثبت نام و ارسال اثر را ار
اینجا دریافت کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به این
سایت مراجعه فرمایید.

logo-samandehi