فراخوان رزیدنسی هنرمندان در لندن

برنامه رزیدنسی D2P از هنرمندان برای حضور به مدت دو هفته در برایتون انگلستان دعوت می کند.

به گزارش گالری آنلاین، برنامه اقامت D2P فرصتی بی نظیر برای هنرمندان علاقه مند به کار در زمینه ی هنر پرفورمنس است.

این برنامه پایه و اساس را برای توسعه مهارت های طراحی، اجرا و تمرین خلاق گذاشته است. این برنامه 15 روزه شامل کارگاه های آموزشی، کار در استودیو، بازدیدهای استودیویی و صحبت های هنرمندان انگلیسی در زمینه ی کارشان است.

این برنامه به سرپرستی هنرمند و سرپرست رام ساموچا برگزار می شود که بنیانگذار Draw to Perform است. این اقامتگاه در قلب برایتون، یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای اروپا و مرکز خلاقیت، نشاط و پیشرفت هنر واقع شده. این برنامه همچنین شامل تور به نمایشگاه های کلیدی و رویدادهای هنری در برایتون و لندن خواهد بود و با یک شب از اجرای برنامه های زنده به جشن و نمایش خروجی این برنامه خلاق ختم می شود.

علاقه مندان درخواست خود برای شرکت در این برنامه را با ارائه توضیحاتی در مورد فعالیت خود به ایمیل drawtoperform@icloud.com ارسال نمایند. استیتمنت 150 کلمه باشد که به تشریح تمرین هنری شما می پردازد. توضیح دهید که چرا می خواهید در این برنامه شرکت کنید ، چه آرزوهایی دارید و شرکت در این برنامه و یادگیری، چه تأثیراتی در اجرای شما دارد؟

رزومه خود را ارسال نمایید و در یک صفحه A4 تجربه مرتبط خود را در دانشگاه، نمایشگاه ها و اجراها شرح دهید و تصویر 4 اثر گذشته خود را ارسال نمایید.

کل هزینه برنامه 15 روز اقامت در برایتون 1800 پوند است.

اقامت بهار: 18 آوریل - 2 مه 2020

اقامت پاییز: 14 - 28 نوامبر 2020

مهلت ثبت نام:1 آپریل 2020 (13 فروردین 1399)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi