سلطان عکاسی در نور کم/ هیولایی به نام Sony a7s


دوربین a7S را یک هیولای کوچک در نور پایین نامیده‌اند؛ حقیقتی که توسط فیلم‌های کوتاهی چند که در زیر نور ماه ارائه شده‌اند بارها به رخ کشیده شده است. این پروژه‌ها همه‌شان آنچه را که باید نشان داده‌اند، اما برای آنکه با این هیولای کوچک اما بزرگ و قدرت خارق العاده‌اش رو در رو شویم بایستی آن را با برندهای معروف و شناخته شده‌ی دیگر نیز مقایسه کنیم. به همین خاطر تونی نورثراپ یک فیلم کوتاه یک دقیقه‌ای را ساخت تا این دوربین را با نیکون D810 و سونی a7 II در ایزوهای مختلف مقایسه کند. تصویر زیر یک فریم از این مقایسه‌ی لحظه به لحظه است که خود گویای همه چیز است.

نورثراپ همچنین ویدیوی ۴K این دوربین را در ایزوی بالا با پاناسونیک GH4 و سامسونگ NX1 مقایسه کرد و طبق تصویر زیر همه چیز خود گویاست.


این مقایسه نشان می‌دهد که چرا سنسورهای تصویری سونی در چند سال گذشته همه را در خود غرق کرده اند و به چه دلیل آورده‌ی مالی این شرکت بزرگ تا ۴ میلیارد دلار رشد داشته است. حتی عکاسان دنیا هم از سونی بابت این ارائه راضی و خشنود هستند.

بدنه‌ی دوربین Sony a7s در حال حاضر در ایران توسط کمپانی «فوتوسینکس» ارائه می‌شود. این کمپانی نمایندگی برندهای تخصصی و حرفه‌ای عکاسی و فیلمبرداری در ایران را در اختیار دارد. از آن جمله می‌توان به فیلترهای عکاسی و فیلمبرداری Cokin، فیلترهای عکاسی و فیلمبرداری NiSi، سه‌پایه‌های عکاسی و فیلمبرداری Redged، دوربین‌های دوچشمی Kenko، لنزهای عکاسی و فیلمبرداری Tokina و … اشاره کرد. همچنین این کمپانی وارد کننده جمعی از برترین برندهای تجهیزات تخصصی عکاسی و فیلمبرداری است و در این راستا با نمایندگی‌های رسمی و معتبر این برندها در کشورهای دیگر همکاری گسترده‌ای دارد.

علاقه‌مندان، عکاسان و تصویربرداران می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۲۲۶۵۹۹۳۵ و ۲۲۶۵۹۸۷۰ با «فوتوسینکس» تماس بگیرند.

منبع : عکس آنلاین

logo-samandehi