قباد شیوا :این تصویر سازی ها بر اساس متل های ایرانی کشیده شده اند

گالری بین المللی هنر امروز با همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت نمایشگاه آثار هنرمند پیشکسوت استاد " قباد شیوا " را برگزار میکند.

قباد شیوا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گالری آنلاین، در رابطه با عنوان نمایشگاه خود "افسانه های ایرانی" توضیح داد : این تصویر سازی ها بر اساس متل های ایرانی کشیده شده اند و به همین دلیل نام نمایشگاه را افسانه های ایران گذاشتیم و آثار جدید من نیستند ،در واقع از قبل در آرشیو کاری داشته ام.

این آثار بر اساس تحقیقات آقای اشکوری که یک محقق هستند شکل گرفته ،ایشان به عمق روستا ها سفر کردند و داستان هایی را که سینه به سینه به بابا و ننه ها رسیده را جمع آوری کرده و مکتوب کردند که در چهار جلد توسط نشر هزار چاپ شده است و این تصویر سازی ها برای چندتایی از آن متل ها کار شده بوده است.

مدتی بود که این کارها را داشتم تا این که گالری هنر امروز ، مجابم کرد از آن ها نمایشگاه برپا کنم.

وی در ادامه درباره ی تکنیک و ابعاد آثار نمایشگاه گفت: تکنیک آثار سیلک اسکرین یا ادیشن با ابعاد 100*70 به تعداد 14 یا 15 اثر شرکت داده شده اند.

افتتاحیه این نمایشگاه با حضور گسترده هنرمندان ، فرهیختگان , اساتید و اصحاب رسانه پنج شنبه 16 اردیبهشت 95 از ساعت 4 الی 8 می باشد.

علاقه مندان به تماشای این آثار در طول هفته همه روزه تا 28 اردیبهشت به جز شنبه ها میتوانند به آدرس خیابان میرداماد , بعد از میدان محسنی , به سمت شریعتی , خیابان رودبار (جنوبی - شرقی) , نبش کوچه لشگرک , پلاک 19 مراجعه نمایند.


تلفن : 26412187

اینستاگرام : todayartgallery

تلگرام :

https://telegram.me/TodayArtGallery

logo-samandehi