مرادخانی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی اعلام کرد بودجه‌ای برای زیرساخت هنرستان‌ها در نظر گرفته‌ایم

مرادخانیمعاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان هنرهای زیبا حضور یافت و از اساتید و نفرات برگزیده تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت ارشاد، مرادخانی در این مراسم با یاد کردن از شهدای هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از معلمان و اساتید و تبریک به‌مناسبت سال جدید تحصیلی، ضمن مهم دانستن نقش هنرستان‌ها در پرورش افراد و کسانی که در آینده می‌توانند برای فرهنگ و هنر ایران موجب بالندگی شوند، گفت: بیشتر بزرگان و اساتید از هنرستان‌ها پرورش یافته‌اند و نباید از جایگاه هنرستان‌ها در پرورش افراد غافل شد. پرورش در کنار آموزش موجب می‌شود تا هنرمندان خوبی تحویل جامعه داده شوند.

او افزود: طبق قولی که داده بودیم در سال جدید بودجه‌ای از معاونت هنری برای مباحث زیرساختی و نرم‌افزاری هنرستان‌ها در نظر گرفته‌ایم، چون این موضوع از اولویت‌های ما است.

در ادامه این مراسم، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تجلیل از اساتید رشته‌های موسیقی و هنرهای تجسمی و نفرات برتر هنرستان های دختران و پسران، گالری هنرستان هنرهای زیبا را افتتاح کرد.

در این مراسم، مجید ملانوروزی - مدیرکل هنرهای تجسمی -، برزین ضرغامی - مدیرکل ارشاد استان تهران -، شریفی قادری - مدیرکل دفتر آموزش -، علی ترابی، کیخسرو خروش، سهیل محمودی، سوسن اصلانی و ... حضور داشتند.

logo-samandehi