فراخوان کتاب عکس استان چهارمحال و بختیاری


فراخوان کتاب عکس به منظور بازنمایی و بازتاب شایسته آثار منحصربه‌فرد عکاسان چهارمحال و بختیاری و برای ثبت این آثار طراحی و منتشر شده است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، عکس‌های مستند اجتماعی، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی و ویژگی‌های خاص اقلیمی، طبیعی و تاریخی استان چهارمحال و بختیاری از محورهای اصلی این فراخوان است که عکاسان استان می‌باید آثار خود را با در نظر گرفتن این محورها انتخاب و برای چاپ در کتاب عکس استان ارسال کنند.

استان چهارمحال و بختیاری دارای عکاسان خوبی است که تاکنون توانسته‌اند در جشنواره‌های مختلف عکس ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند.

کتاب عکس می‌تواند زمینه خوبی برای معرفی مردم استان و طبیعت بکر چهارمحال و بختیاری به نقاط مختلف دنیا باشد.

شرکت در این فراخوان برای کلیه گروه‌های سنی مختلف اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است و عکس‌ها‌ی ارسالی باید از عکاسان استان و از مناطق استان چهارمحال و بختیاری باشد.

هر عکاس می‌تواند 15 عکس در هر بخش ارسال دارد و عکس‌های ارسالی باید به گونه‌ای ویرایش شود که جنبه است اسنادی عکس از بین نرفته و به‌دور از اغراق باشد.

عکس‌های ارسالی نباید شامل هرگونه امضاء، نشان، پاسپارتو، حاشیه، قاب و نشان تصویری باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 25 اسفندماه 1396 در قالب لوح فشرده به حوزه هنری چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه 52 ارسال دارند.

logo-samandehi