نگاهی به آثار برگزیده عکاس بین المللی پرتره 2023

عکاسان از تمامی سطوح مهارتی در این مسابقه شرکت کرده‌اند و هنرمند ایرانی فروغ یاوری با اثر خود Salvation، جایزه‌ی اصلی را از آن خود کرد.


به گزارش گالری آنلاین، تصویر اصلی Salvation توسط فروغ یاوری برنده نهایی از استرالیا گرفته شده است.

عکس از: Forough Yavari


Beck Brothers

Alfred و Paul Beck به ترتیب در سن 17 و 14 سالگی تجارت خانوادگی یعنی چاپ را به دست گرفتند. برادران در میان ماشین‌هایی ایستاده‌اند که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده‌اند و نشان‌دهنده پیوند نزدیک بین دو مرد است. Alfred اواخر سال گذشته درگذشت.

عکس از: Joseph Smith


Destroy Together

جشنواره بهار یک جشنواره بزرگ چینی است. در شهرستان Deqing، Zhaoqing، در پانزدهمین روز از اولین ماه قمری، مردم به نوبت ترقه روشن می‌کنند و «شیر» پرتاب می‌کنند تا شیرها تکه تکه شوند و برای صلح در تمام فصول و غلات فراوان دعا می‌کنند.

عکس از: Haikun Liang


Sonia Herstandez at Home in Havana

از کنار خانه Sonia در Havana گذشتم و او خوشحال بود که اجازه داده است وارد خانه شوم و از او عکس بگیرم. من عاشق مبلمان و دکوراسیون قدیمی بودم.

عکس از: Jo Kearney


Malevi: Diversity in Beauty

حشرات نشان دهنده همه کسانی هستند که در طول زندگی او را از نظر جسمی و روحی مورد آزار و اذیت قرار دادند. در پرتره، او از وجود آنها بی خبر است. این Malevi است که شیاطین خود را تسخیر می کند و با افتخار زیبایی درونی و بیرونی خود را به نمایش می گذارد.

عکس از: Elena Paraskeva


For Divine Blessings

Dondi نوعی عمل مذهبی افراطی در هند است. افرادی که Dondi تمرین می کنند مورد احترام هستند و اعتقاد بر این است که اگر نوزادان تازه متولد شده با این افراد در تماس باشند، از بیماری‌شان شفا می‌یابند.

عکس از: Debdatta Chakraborty


Agadez Touareg

این یک لباس جنگی خاص از Touareg در Agadez در Niger است که امروزه فقط برای مقاصد توریستی استفاده می شود.

عکس از: David Dhaen


Persecution of the Kings

در دوران باستان، پادشاه بودن کار آسانی نبود. آزار و شکنجه و حتی اعدام غیر معمول نبود. اغلب، اینها از باورها و ارزش های مذهبی متفاوت سرچشمه می گرفتند. در طول Carnevale، شهر Venice به یک صحنه تئاتر واقعی تبدیل می شود و بسیاری از این لباس های تاریخی دارای چشم اندازهای عمیق هستند.

عکس از: Robin Yong


Lockdown Self-portrait

این تصویر تلاش می‌کند تا طیفی از احساساتی را که در طول قرنطینه‌های بی‌پایان کووید-19 در Melbourne احساس کردم، به تصویر بکشد. این یک نوردهی چندگانه است که از 24 عکس تشکیل شده است.

عکس از: Paul Dodd


The Shepherd

این مرد آفریقایی بخشی از قبیله ای از مردم مغرور است که معتقدند گاوهای Ankole هدیه ای از اجدادشان هستند. آنها وظیفه مقدسی دارند که از آنها محافظت و مراقبت کنند. کل زندگی روستا حول این موجودات چشمگیر می چرخد.

عکس از: Osama Elolemy


Brad and Harriet

به عنوان یک والدین، تنها خواسته این است که به شما گوش داده شود.

عکس از: Raoul Slater


Watching the Rising Ocean

مراقب عواقب بحران آب و هوا باشید.

عکس از: Peter Rossi



Quiet Contemplation

یک زن ویتنامی در جلوی خانه‌اش نشسته و به نور پنجره نگاه می‌کند و آرام در حال فکر کردن به بعدازظهر خود است.

عکس از: Julian Elliott


logo-samandehi