فراخوان رزیدنسی Baroque Blue ایتالیا

فراخوان اقامت Baroque Blue lonian SeArt یک پروژه هنری است که توسط گالری Primo Piano Livin برگزار شده است که در هر دوره، هنرمندان، شاعران، نویسندگان، هنرمندان بازیگر، فیلمسازان، موسیقی دانان و در یکی از زیباترین مکان های سالنتو یک دیگر را ملاقات میکنند.

به گزارش گالری آنلاین، شرکت کنندگان در هر سن و پیشینه ای فراخوانده می شوند تا تجربه ای منحصر به فرد را کسب کنند، در تماس نزدیک با طبیعت و فرهنگ این محل، با تاریخ هزاره ای و GENIUS LOCI سالنتو آشنا شوند و قادر به خلق آثار هنری خاص و الهام گرفته از محیط باشند.

در پایان این اقامت، در روز پایانی، آثار خلق شده به نمایش گذاشته می شود و مراسم شکرگزاری گروهی همراه با مهمانان حاضر برگزار خواهد شد.

ماموریت Primo Piano ارائه انواع تجربیات به هنرمندان است که با آن می توانند پروژه های جدیدی را تصور کنند یا شیوه های خلاقانه را تعمیق ببخشند.

موضوع مورد نظر برگزار کننده: طبیعت و کیهان شناسی شمنی (Shamanic)

شمنیسم قدیمی ترین شکل عمل معنوی و شفابخش است که از طریق طبیعت، انسان را با همه موجودات طبیعی در هماهنگی و تعادل با قوانین طبیعی پیوند می دهد، تقریبا میان همه فرهنگ‌های سنتی شامانی مشترک و به سه جهان تقسیم می شود: جهان پایین، جهان میانه و جهان بالا. این سه دنیای روی هم قرار گرفته توسط درخت کیهانی به یکدیگر متصل می شوند که SHAMAN-ARTIST می تواند از آن برای سفر به گذشته و بازگشت به زمان حال استفاده کند، با خلق اشعار، صدا، اجرا و خاص سایت و الهام گرفته از سایت. این بخش از پروژه به جهان پایین اختصاص دارد. اطلاعات دقیق فقط برای شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

رویداد Baroque Blue Experience شامل پیاده روی و گشت و گذار با اتوبوس برای آگاهی از قلمرو غنی از هنر، فرهنگ، مناظر، برای یک تجربه حسی ارزشمند برای همه سنین است.

تعدادی از تورها:

ROUTE OF GENIUS LOCI | ROUTE OF THE NEANDERTHAL | ROUTE OF THE SHAMAN

محل اقامت: ساکنین در یک ویلای بزرگ که توسط یک جنگل کاج و باغ احاطه شده اسکان داده خواهند شد. 100 متر از دریا و از مرکز شهر که در آن مغازه ها، بارها، پیتزا فروشی ها، سوپرمارکت ها، رستوران ها و غیره وجود دارد، فاصله دارد.

باغ؛ باغ بزرگ و جنگل کاج امکان کار در آن محل را فراهم می کند.

اتاق ها؛ این ویلا در مجموع از چهار آپارتمان و هشت اتاق بین طبقه همکف با پاسیو و طبقه آخر همراه با تراس تشکیل شده است. هر آپارتمان دارای یک ورودی خصوصی، دو اتاق (یکی با تخت دو نفره و دیگری دو تخت یک نفره) و دو حمام اختصاصی، به علاوه یک مبل تختخواب شو در اتاق نشیمن است. تهویه مطبوع در تمامی آپارتمان ها، هم در قسمت خواب و هم در اتاق نشیمن وجود دارد.

آشپزخانه: همه آپارتمان ها دارای آشپزخانه مجهز و همچنین یک پاسیو در فضای باز برای ناهار یا شام هستند.

وعده های غذایی؛ یک شام در روز ورود و روز قبل از پایان اقامت ارائه می شود.

نوشیدنی و غذا: هر آپارتمان در طول مدت اقامت با بطری های آب و صبحانه (قهوه، شیر و مربا) مجهز خواهد بود.

لوازم: حمام و آشپزخانه مجهز به مواد شوینده و مواد اولیه و همچنین، کلیدهای شخصی، کیت حوله و ملحفه، ماشین لباسشویی، جعبه کمک‌های اولیه و وای‌فای است.

نظاف: نظافت ویلا قبل از ورود انجام شده است. نظافت روزانه بر عهده ساکنین می باشد.

تجهیزات محل کار: Primo Piano شرایط کار را با تجهیزات نقاشی، طراحی، چاپ، چیدمان، لوازم التحریر، چاپگر لیزری سیاه، کاغذ اداری A4، چاپگر چاپ و غیره فراهم می کند.

ساکنین باید موارد مربوط به کارشان مانند لپ تاپ، دوربین، USB را به همراه داشته باشند.

امکانات:

در صورت درخواست، تجهیزات لازم برای چاپ آثار عکس بر روی سطوح مختلف از جمله کاغذهای فاین آرت، فارکس، آلومینیوم و غیره وجود دارد. همچنین، برای سایر کارهای چند رسانه ای یا سازه‌ها و بر اساس پروژه شما، برای تامین مواد و موارد دیگر راه حلی ارائه خواهد شد.

ورکشاپ:

همانطور که اجداد ما ردپای عبور خود را بر روی زمین به جا گذاشتند، ما نیز اثر خلاقانه خود را از طبیعتی که ما را احاطه کرده است به جا خواهیم گذاشت. این کارگاه به ساکنین این فرصت را می دهد که تکنیک های تجربی چاپ را بیاموزند و بشقاب هایی با موضوع طبیعت یا آثار انتزاعی بسازند. این کارگاه شامل تمام مواد و تجهیزات برای کار در محل است. تکنیک های در نظر گرفته شده مونوتایپ و کولوگراف است. شرکت در کارگاه اجباری نیست و کسانی که علاقه ندارند می توانند کار دیگری انجام دهند.

فرم ثبت‌نام شامل:

• اطلاعات اولیه و شخصی

• تعیین نوع اتاق

هر آپارتمان، دو اتاق دارد، یک اتاق با تخت دونفره‌ی کوچک و یک اتاق مشترک. هر اتاق دارای حمام اختصاصی، قسمت نشیمن و یک مبل تختخواب شو برای کسانی که می خواهند تنها بخوابند وجود دارد. دسترسی به طبقه اول و آخر از طریق یک پاگرد با چند پله است. در باغ امکان پارک ماشین وجود دارد.

هزینه‌ی اتاق با تخت دونفره برای زوج: 3200 یورو

هزینه‌ی اتاق با تخت دونفره برای مجرد: 2400 یورو

هزینه‌ی اتاق مشترک برای هر فرد: 1600 یورو

• اگر گیاه‌خوار، وگن و ... هستید و یا رژیم غذایی خاصی دارید، می‌توانید اعلام کنید.

• توجه: Primo Piano یک سازمان فرهنگی با هدف آموزشی است و هیچ بودجه ای برای حمایت کامل از پروژه های هنری ندارد.

• ثبت نام با ارسال 50% مبلغ نهایتا تا تاریخ 31 مارچ تایید می شود. مابقی هزینه باید در 30 آوریل برای Curator که جزئیات بانکی او بعداً ارسال خواهد شد، همراه با مهلت لازم برای پیوستن به Residency ارسال شود.

کنسلی و بازگشت وجه:

در صورتی که یک گروه 12 نفره تشکیل نشود، به دلایل امنیت ملی، فرصت اقامت لغو یا تغییر خواهد کرد. در این صورت Primo Piano می تواند تصمیم بگیرد که اقامت را به تعویق بیندازد یا کل مبلغ پرداخت شده را برگرداند. هنرمندان می توانند تا تاریخ مشخص شده 50 درصد پرداختی، ثبت نام خود را لغو کنند و مبلغ پرداختی را به طور کامل دریافت کنند. پس از این تاریخ، هنرمندان فقط می توانند به دلایل فوری انصراف دهند و بازپرداخت جزئی مربوط به کار متصدی با استثناء هزینه مواد یا سایر لوازمی که قبلا پرداخت شده است، دریافت خواهند کرد.

همچنین، ارتباطات گروهی از طریق ایمیل و واتساپ پس از تعیین تعداد قطعی شرکت کنندگان، قبل از ورود به Santa Caterina و در طول فعالیت های اقامت، وجود خواهد داشت. تجهیزات برای حمل و نقل، کفش راحت برای گردش و دریا، لباس تابستانی، دوربین و هر وسیله جانبی دیگری که برای اجرای کارهایتان لازم است، باید به همراه داشت.

این رویداد در سه دوره برگزار میشود و برای هر کدام مهلت ثبت نام متفاوت است.

دنیای پایین (از 29 ژوئن تا 11 ژوئیه 2024) - آخرین مهلت 31 مارس 2024 (12 فروردین 1403)
دنیای میانه (از 20 تا 31 ژوئیه2024) - آخرین مهلت 30 آوریل 2024 (11 اردیبهشت 1403)
جهان بالا (از 24 اوت تا 5 سپتامبر 2024) - آخرین مهلت 31 مه 2024 (11 خرداد 1403)


جهت ثبت نام فرم انتهای فایل PDF را تکمیل و برای برگزارکننده ارسال نمایید: BAROQU_1 (1).PDF


دسترسی به Santa Caterina:

منطقه Santa Caterina di Nardò یک دهکده در استان LECCE، در شبه جزیره سالنتو، منطقه آپولیا، ایتالیا است. 30 دقیقه با Lecce و 5 دقیقه با Nardò فاصله دارد. روز پیش بینی شده برای شروع اقامت 29 ژوئن و روز خروج از آن 11 ژوئیه‌، ساعت 10 صبح است. بر اساس زمان ورود هر شرکت کننده، زمان مشترکی برای حمل و تقل از یک نقطه ملاقات در Lecce یا فرودگاه Brindisi با اتوبوس شاتل مستقیماً به Santa Caterina تعیین می شود. هزینه حمل و نقل با اتوبوس بین شرکت کنندگان تقسیم می شود. در منطقه آپولیا دو فرودگاه داریم که از بین آنها Bari (2 ساعت از Lecce از طریق اتوبوس/ماشین/قطار) و Brindisi (30 دقیقه از Lecce) فاصله دارد. توصیه می شود از قبل پروازهایی را با توقف در Brindisi جستجو کنید. اکیداً توصیه می شود چند روز قبل به LECCE برسید و از این شهر زیبا و سرشار از آثار تاریخی، صنایع دستی محلی و هنرهای معاصر دیدن کنید. یک انبار برای نگه داری چمدان در شهر قدیمی Lecce وجود دارد.


راه‌های ارتباط با Primo Piano:

https://primopianospecialprojects.com/

https://visionaryartshow.live/

https://primopianoatelier.com/en/

Riccardo: primopianoexhibition01@gmail.com

Francesco: primopianorecidency@gmail.com


در این برنامه Dores Sacquegna متصدی و مدیر هنری معاصر است.

Info: dores.sacquegna@gmail.com

+ 39 349 3720 659 (whatsapp)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi