فراخوان طراحی استیكر (برچسب) برای اپلیكیشن وایبر

به اپلیكیشن وایبر خوش آمدید! یك طراحی ابتكاری جهانی كه برای شما فرصت ایجاد برچسب برای وایبر را فراهم می‌كند و استعداد شما را در معرض عموم قرار می‌دهد. وایبر افراد خلاق را به چالش می‌كشاند تا یك محصول بی نظیری برای برچسب‌ها طراحی كنند. تصور كنید كه تمام دنیا متن‌های خوب را از طریق طراحی برچسب شما ارسال می‌كنند. برچسب‌ها در مكالمات وایبر برای بیان احساسات، یك واكنش یا اظهار نظر به جای پیام‌های متنی خسته كننده استفاده می‌شوند. برچسب‌های وایبر اغلب با عبارت‌های “سلام، خداحافظ، به زودی بر می‌گردم و غیره” همراه هستند. برچسب‌های طراحی شده توسط شما لازم است تا یك نگرش مثبت و جالب مثل گویا بودن، توصیفی و جذاب بودن را به همراه داشته باشند. بهترین راه برای دانستن اینكه آیا یك حرف می‌تواند گویا و احساسی باشد، از طریق تست كردن آن با سه احساس پایه‌ای است: خوشحال، غمگین و عشق. فقط كافی است یكی از سه احساس را به درستی و كامل ارائه دهید. اگر مایلید طرح‌های اضافی را برای احساسات دیگر نیز ارسال كنید، این كار را بكنید ولی لازم نیست آنها را تماماً ارائه كنید. یك طرح پایه‌ای برای ارائه كافی است. لطفاً طرح خود را در فرمت JPG/PNG ارسال كنید و اسم كاراكتر خود را با توصیف مختصری از آنها وارد كنید.

dlsys57yfytqxmdlxwy0

Bgvk9xoCYAAtoF3.png-large
وایبر در جستجوی چیست؟
طراحی شما بهتر است احساس خوب را به زندگی بیاورد.
كاراكتری كه شما طراحی می‌كنید لازم نیست حتماً انسان یا حیوان باشد. مادامی كه احساسات را منتقل می‌كند و قابل استفاده برای مكالمات وایبر است، می‌تواند هر چیزی باشد.
كاراكتر طراحی شده همچنین باید شامل چشم و صورت باشد. لطفاً كاراكتری شبیه لوگوی وایبر طراحی نكنید.
از كاراكترهای موجود استفاده نكنید.
از هیچگونه عكسی استفاده نكنید.
كاراكتر باید كاملاً اورجینال باشد و كپی از كار دیگران نباشد.
لطفاً از اضافه كردن جزئیات زیاد در طراحی خود اجتناب كنید، به خاطر اینكه این طرح در نهایت در یك صفحه كوچك نشان داده خواهد شد.
فرصت شغلی
به ده نفر برگزیده نهایی كه بواسطه وایبر و اعضای داوران انتخاب شده‌اند، جایزه ۱۰۰۰ دلاری پرداخت خواهد شد.
یك نفر از ده نفر به عنوان برگزیده نهایی موارد زیر را دریافت خواهد كرد:
• فرصت كار با استودیو طراحی وایبر
• درصدی از درآمد هر برچسبی كه فروخته می‌شود
• مطرح شدن كار در شبكه های اجتماعی وایبر
وایبر ۵۰۰ دلار به كاری كه بیشتر از همه به اشتراك گذاشته شده اهدا می‌كند. پس مطئمن شوید كه صفحه ارسال كار را برای دوستان خود به اشتراك بگذارید.
تنها ۲۷ روز فرصت دارید و برای ارسال آثار از این سایت اقدام كنید.
(اتمام مهلت ارسال آثار)
سایت جشنواره : https://www.talenthouse.com/i/Viber-Sticky-Fingers

logo-samandehi