فراخوان گالری و کارگاه چاپ Brody ArtYard/ شرکت در حراج 2015 بوداپست

در این پروژه آثار نقاشی ، عکاسی ، مجسمه سازی، تصویرسازی جهت عرضه و فروش در حراج آثار هنری بوداپست 2015 از تاریخ8 تا 11 اکتبر میتوانند شرکت نمایند. (اتمام مهلت ثبت نام)
در این برنامه مجموعه ای از آثار هنری را بدون نام هنرمند برای ترغیب تماشاگران به خرید تنها مبتنی بر احساسشان ارائه خواهد شد. پروسه ی تصمیم گیری برای خریدار تحت تاثیر اسم و امضا نخواهد بود،مخاطبان تنها باتکیه بر احساسشان متوجه علاقه خود به یک اثر خاص میشوند و پس از خرید اثر هنری نام و مشخصات هنرمندان در اختیار خریدار قرار میگیرد.
مردمی کردن هنر،تقویت درک ارزش آن و ترغیب برای جمع آوری آثار هنری از هدافیست که Brody ArtYard آنها را نشانه رفته و مضمون اصلی این پروژه کاملا منطبق با آنهاست.به ویژه اینکه موسسه امیدواراست سلسله پروژه های" بی نام" فرصت فروش را برای تمام هنرمندان با ارائه طیف گسترده ای آز آثار هنری ( به لحاظ مفهوم و محتوا،تکنیک ،فرم ) و خرید را برای همه مردم و با مقرون به صرفه کردن قیمتها ،ایجاد کند.هراثر با قیمت مشخص و یکسان در دسترس خواهد بود و تمایزی بین هنرمندان شرکت کننده نخواهد بود، چه شرکت کننده یک هنرمند مشهور قدیمی باشد چه یک آماتور که به تازگی کار خود را شروع کرده است.بنابراین پروژه برای آزادی خلاقیت از بند تعاریف مرسوم طراحی شده است.
بازار هنر بوداپست 2015 از بزرگترین حراج های هنری در مرکز و شرق اروپا می باشد و در این نمایشگاه ، آثار هنری پروژه ی" بی نام " برای فروش درغرفه ی Brody ArtYard در بازارهنربوداپست 2015در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.همه ی آثار به قیمت ثابت 350 یورو به اضافه ی مالیات مربوطه عرضه میشوند.پس از فروش پس از کسر 30%فروش به عنوان حق کمیسیون Brody ArtYard به هنرمندان پرداخت میشود.
(آثار ویدئو و صدا نمیتوانند در این برنامه شرکت کنند)
حداکثر ابعاد آثار : 60 CM ارتفاع ، 60 CM عرض ، 20 CM عمق
آثار میتوانند یک ، دو و سه بعدی باشند و باید دارای قاب و حلقه جهت آویزان کردن از دیوار باشند.
امضا و نام افراد تنها پشت آثار باشد.
جهت ارسال درخواست ، مشخصات فردی ، رزومه ، بیوگرافی به همراه آدرس وب سایت شخصی خود و یا نمونه آثار را به موسسه ایمیل نمایید.
آثار خود را با شناسنامه کامل ارسال نمایید و حداکثر در 200 کلمه در مورد اثر خود توضیح دهید.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت زیر مراجعه نمایند :


logo-samandehi