مسابقه اینستاگرامی دارنیا

در مسابقه"عکس و فیلم اینستاگرام"دارنیا شرکت کنید و شانس خود را در برنده شدن جوایز 2 میلیون ریالی امتحان کنید.

فروشگاه اینترنتی صنایع دستی دارنیا(www.Darnia.ir)در نظر دارد در جهت حمایت از هنر و هنرمندان ارزشمند کشورمان و همچنین ترویج استفاده از صنایع دستی اصیل ایرانی در زندگی روزمره، مسابقه عکس و کلیپ با موضوع صنایع دستی برگزار نماید.


برای شرکت در این مسابقه کافی است 2 کار بسیار ساده انجام دهید:

  • اکانت دارنیا در اینستاگرام را(darnia.ir)فالو کنید.
  • از موضوعات مشخص شده، زیباترین و خلاقانه ترین کلیپ ( حداکثر 30 ثانیه) یا عکس را تهیه کنید و آن را با هشتگdarnia_handicraft#منتشر کنید. توجه کنید اگر اکانت شما در اینستاگرام خصوصی یاprivate است، عکس یا کلیپ خود را به اکانت دارنیا دایرکت کنید.

مسابقه اینستاگرامی دارنیا

موضوعات مسابقه:

  1. حضور صنایع دستی در زندگی امروز(دکوراسیون، مد و لباس و غیره )
  2. مراحل تولید صنایع دستی( توجه داشه باشید، الزامی بر اینکه شما خودتان تولید کننده صنایع دستی باشید وجود ندارد، شما می توانید از قاب گوشی یا دوربین خود زیبا ترین عکس ها را از مراحل تولید سایر هنرمندان تهیه کنید)
  3. معرفی صنایع دستی در حال فراموشی( متاسفانه بسیاری از هنر های ناب ایرانی در حال فراموشی هستند، هدف ما این است تا با معرفی و تکرار این میراث با ارزش، این هنر ها را زنده نگه داریم. از شما می خواهیم این بار در قالب مسابقه، در این مسیر با ما همراه باشید)

لازم است در نظر داشته باشید که از امروز تا پایان مرداد ماه فرصت دارید کلیپ (حداکثر 30 ثانیه) و عکس خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید.

دارنیا جوایز نفیسی را برای برندگان این مسابقه در نظر دارد:

  • یک جایزه 2 میلیون ریالی برای بیشترین لایک مخاطب. شما میتوانید با دعوت دوستان خود به لایک عکس یا کلیپ منتشره در صفحه خود، شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.
  • یک جایزه 2 میلیون ریالی به انتخاب داوران و بر اساس پارامترهایی نظیر خلاقیت و نوآوری بکارگرفته شده در عکس یا کلیپ.
  • یک جایزه 2 میلیون ریالی به قید قرعه در میان کلیه شرکت کنندگان.

مسابقه اینستاگرامی دارنیا

پس از پایان این مهلت، تصاویر و کلیپ های برگزیده در صفحه اینستاگرام دارنیا منتشر خواهد شد.

Instagram: darnia.ir

Telegram: 09213714998

logo-samandehi