فراخوان جایزه Rifat Chadirji / مرکز طراحی بغداد


جایزه جایزه Rifat Chadirji از دانشجویان، طراحان و معماران در سراسر جهان دعوت کند سایت فعلی استفاده نشده از ساختمان قدیمی استان را به مرکز طراحی بغداد در منطقه فرهنگی شهر الوراسفا تبدیل کنند.
به گزارش گالری آنلاین ، برگزارکنندگان به دنبال طرح هایی هستند که در نمای ساختمان اشاره داشته باش به دوره های تاریخی بغداد.
به برنده جایزه اول 5000 دلار اعطا خواهد شد و به مراسم جایزه ی 2018 دعوت میشود. همراه با پوشش هزینه های پرواز و هتل توسط سازمان دهندگان رویداد. برندگان دوم و سوم هر یک 1000 دلار جایزه همراه با گواهی دریافت خواهند کرد و همچنین به مراسم جایزه ی 2018 دعوت خواهند شد.
علاوه بر این به اثر منتخب مردمی 500 دلا اهدا میشود.
معماران، دانشجویان، مهندسین و طراحان دعوت شده اند تا در این رقابت شرکت کنند. مشارکت میتواند بر اساس فردی یا تیمی باشد (حداکثر چهار نفر عضو تیم).
این مسابقه امیدوار است که یک رویکرد معماری جدید به بغداد، به ارمغان بیاورد. تبدیل این سایت به یک مرکز طراحی که بهترین طراحی مدرن را نشان می دهد و همچنین یک فضای همکاری خلاقانه است، پایه ای را برای تبادلات فرهنگی تشکیل می دهد. طرح هایی مورد توجه داوران است که در آن ایجاد یک چشم انداز جدید و خوش بینانه برای آینده طراحی در عراق را همراه با معیارهایی احترام امیز نسبت به میراث فرهنگی ، در یک همبستگی واقعی از قدیمی و جدید نشان دهد.
جایزه ریفات چادیری به نام دکتر ریفات چادیری، معمار بزرگ عراق نامگذاری شده است.

هزینه ثبت نام:
75 دلار - ثبت نام استاندارد
100 دلار - آخرین مهلت ثبت نام

مهلت ثبت نام: 6 سپتامبر 2018 (15 شهریور 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi